Tot wanneer duurde jullie misselijkheid?

Ik ben tot en met 22 weken erg misselijk geweest. gelukkig hielpen de tabletjes van de VK prima! na de 22 weken nog af en toe eens...

Ik moet net zoals Sanne regelmatig eten anders echt te misselijk. Heb alleen nergens trek en en zit gauw vol.

Wat wel helpt is naturel chips maar om dat nou elke dag te eten :p

Sinds vandaag (7 weken) ontzettend misselijk en vanmorgen voor het eerst overgegeven. Wat kan een werkdag lang duren. Heb van de acupuncturist Chinese kruiden die ik 2x per dag moet drinken en alleen als ik daaraan denk word ik al misselijk. Zo ontzettend smerig, maar nog even 2 weken doorzetten. Is voor een goed doel denk ik dan maar ;-).

Heb ook moeite met drinken. Moet mezelf daar echt toe dwingen.

Lekker vooruitzicht als je met 23 weken nog misselijk kan zijn ;-(...

Ik ben van 7 weken tot 21 weken ongelofelijk misselijk geweest. Heb de eerste paar maanden niets kunnen doen, behalve in bed liggen (gek genoeg niet veel hoeven overgeven, dus niet gevaarlijk, maar wel ondoenlijk).
Daarna nog sporadisch en eindelijk zo rond 24 weken vrij van misselijkheid. Nu kan ik eindelijk genieten! (inmiddels 30+)

Ik ben vanaf week 6 ontzettend misselijk! Ben nu bijna 11 weken en hoop toch wel dat het iets minder gaat worden! Al 7 keer opgenomen geweest in het zkh en moet nu elke 3 dagen terug komen voor infuus. Heb 3 soorten medicatie om het allemaal iets dragelijker te maken!

Terug
Bovenaan