Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij de eerste na de bevalling. Bij de tweede na 12 weken en begon het de laatste paar weken weer.
Wat bij de eerste redelijk hielp was vanille vla en een paar slokjes cola.
Blegh wat vervelend zeg die misselijkheid! Heel herkenbaar helaas. Tijdens mijn eerste zwangerschap kende ik deze kwaal gelukkig niet. Daarin tegen tijdens deze zwangerschap wel. Bij mij begon de misselijkheid ook vanaf 6/7 weken tegen week 9/10 moest ik zelfs overgeven.. Maar sinds week 13 gaat het echt stukken beter. Hopelijk wordt de misselijkheid bij jou ook snel minder! Liefs
Hier werd de misselijkheid in week 15/16 minder en voelde ik me steeds beter.. helaas een maand later in week 20 kreeg ik extreme maagzuur, waardoor ik mij nu toch ook weer elke dag, na elke maaltijd misselijk voel. Het hoort erbij helaas.
Bah, vervelend is dat hè? Ik heb er ook heel lang last van gehad. Ze zeiden dat het vanaf week 12 minder zou worden of weg zou gaan, maar ik ben zeker t/m week 15 nog de hele dag ziek geweest, daarna werd het gelukkig een stuk minder. Maar weg is het nog steeds niet helemaal. Ik ben nu 17+1 en ik ben nog af en toe s'avonds misselijk na het avondeten.
Toen ik zo ziek was had ik metoclopramide van de huisarts gekregen, dat zorgt er in ieder geval voor dat je niet meer hoeft over te geven, wat al een hele hoop scheelt.
Hopelijk voel je je snel beter!