Tot wanneer nog alleen op pad??

<p>Hey dames,</p><p>Ik vroeg me af tot hoeveel weken jullie nog alleen op pad gingen en hoe ver je dan weg ging..</p><p>Mijn man is bang als ik alleen op pad ga met de auto hij me niet kan bereiken mocht het op gang komen. Ik ben nu 36+4 weken en zou dan een half uur van huis af zijn. Adviezen?</p><p> </p><p> </p>

Ik ging bij 41 weken nog alleen op pad. En dan op max een half uurtje rijden. Als het eenmaal zou beginnen gaat dat heel geleidelijk aan en heb je dus voldoende tijd om naar huis te rijden

Als je van jezelf niet paniekerig bent aangelegd (dus mochten je weeën beginnen kan je dan nog reëel nadenken?) Dan kan je heus nog wel een half uurtje rijden van huis zijn hoor, veel verder zou ik niet doen als je alleen bent.
Ik probeerde ook altijd binnendoor te rijden en snelwegen rond de spits te vermijden voor het geval dat ;) tot 38+2 ben ik nog alleen op stap gegaan kort daarna werd ik ingeleid.

[quote quote=10261022]Ik ging bij 41 weken nog alleen op pad. En dan op max een half uurtje rijden. Als het eenmaal zou beginnen gaat dat heel geleidelijk aan en heb je dus voldoende tijd om naar huis te rijden[/quote]
Dat hoeft niet hoor bij mij begon t uit t niets en zat gelijk inneen weeenstorm en een hele snelle bevalling.
Ik ga daarom nu niet verder dan 10 min van huis

En ben 39+1 .. ik kon niet meer nadenken. Heb geenn normale tussenpozen gehad tussen mn weeen dus geen idee hoe dat is

Ik ging met 41+4 nog alleen op pad. Ik dacht de kans dat de weeën mij ineens om de oren gieren is niet zo groot dus ik kom nog wel thuis en anders bel ik 112 Haha 

Ik ben tot het eind alleen op pad geweest. Wel gezegd tegen mijn vriend dat hij dan vooral wel goed bereikbaar moest zijn voor geval dat (maar wij moesten als het zou beginnen ook meteen naar het ziekenhuis dus niet zoals 'normaal' afwachten tot het echte werk begint haha). Zou gewoon zorgen dat hij altijd goed bereikbaar is als jij op pad bent!

Terug
Bovenaan