Tot wanneer nog alleen op pad??

Met 40+3 naar een tuincentrum geweest, 3 kwartier rijden zonder erover na te denken eigenlijk.. De dag van de bevalling (40+4) heb ik nog boodschappen gedaan, dit ging toch wel wat zwaar. 

achteraf zou ik niet weer zo ver van huis zou gaan als ik al over tijd ben.. hoewel ik een prima bevalling had met rustig opbouwende weeën, je weet maar nooit hoe het begint. Van een maand voor de uitgerekende datum ging ik niet verder dan een uur van huis.

Ik zou gewoon lekker gaan en manlief op de hoogte houden hoe je je voelt. Tenzij je het zelf niet prettig vindt natuurlijk. 

Ik ben tot aan de inleiding van m'n bevalling (41+4) nog op de fiets weg geweest om boodschapjes etc. te doen.
Autorijden deed ik niet meer vanaf m'n uitgerekende datum ongeveer. Ik vond dat niet meer comfortabel. Fietsen gaf me vrijheid en vond ik heerlijk.
Het is denk ik per persoon verschillend. Ligt eraan hoe fit je jezelf nog voelt. Ik zou er wel voor zorgen dat (mocht je verder weg gaan) er iemand bereikbaar is om je eventueel op te halen. 

Terug
Bovenaan