tot ziens ik vertrek

A

Anoniem

Guest
Ik ben tot nu toe een vrij regelmatig bezoekster geweest van dit forum maar ik vond het altijd erg onoverzichtelijk. Bovendien stonden sommige discussies (er is er nu weer 1 gaande) mij niet aan. Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik nu een ander plekje heb gevonden waar men wel normaal met elkaar omgaat en waar ook het forum goed wordt beheerd zodat dit soort onzin wordt voorkomen.

Ik kan me voorstellen dat niemand mij hier zal missen maar wil het toch even gezegd hebben. Iedereen het allerbeste, ik vertrek naar een leuker forum.

Groeten, Annemarie

Heel veel plezier elders, en ik wens je een fijne zwangerschap toe.

Miep

Hoi Annemarie

Jammer dat je hier weg gaat, je hebt mij een paar keer goede adviesen gegeven(stuitligging), maar ik kan het wel begrijpen het is hier idd niet zo leuk meer. Maar sinds ik bevallen ben zit ik meer op het forum 0-1 en daar is het gelukkig nog wel leuk.

succes verder met alles
Wendy en Jayden 25-01-06

dank je wel Wendy.Fijn dat je er wat aan gehad hebt. Ik wens je veel geluk toe.

Overigens ben ik momenteel niet zwanger (dat ik weet) maar dat ik dit bericht hier heb geplaatst komt vooral doordat de discussie zich hier afspeelde.

Ik heb dit bericht  trouwens ook aan de redactie gemaild.

Annemarie

Hallo Annemarie,

Welk Forum is dat andere forum?
Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik lees elke dag wel de berichtjes maar vind weing aansluiting.
Maar ja, iedereen zijn eigen ding toch?

Ik hoor graag van je!

Groetjes Marieke
Ruim 9 wkn zwanger

Hoi Marieke, kindje op komst forum. Gezellig en prima geregeld.

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes, Annemarie

Hallo,

Op welke site is dat?

Groetjes Marieke

p.s. alvast bedankt voor je antwoord.

Ik ben het met je eens dat er wat aan het forum gesleuteld mag worden. Ik mis ook iemand die alles een beetje in de gaten houdt en zorgt voor overzicht. Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar de redactie, maar nog geen reactie gehad.
Sterker nog: ik heb al met de gedachte gespeeld om zelf een forum op te zetten! Ik weet uit ervaring dat het veel beter en netter kan.

Terug
Bovenaan