tot ziens ik vertrek

P.S. Ik zie dat het forum van kindje op komst er zo uit ziet zoals ik het zelf ook zou doen. Heel overzichtelijk, en met veel moderators die de boel in de gaten houden. Het adres is www.kindjeopkomstforum.nl

En zo wordt het hier toch nog gezellig..............
Marieke en Bianca: ik hoop jullie daar dan weer te ontmoeten. Wendy trouwens ook!

Groetjes, Annemarie

He Wendy, ik zie nu pas dat Jayden op dezelfde dag geboren is als mijn neefje. Grappig.

Ik snap niet waar je het over hebt.
Heftig reageren op een discussie mag toch? Houdt de spanning er in. Wordt het je te grof dan lees je het gewoon niet meer!
Ik vind het hier nog steeds leuk.
Maar ik zal ook es kijken op kindjeopkomst.
Veel plezier daar.

Hallo (a.s.) moeders,

Ik moet zeggen dat ik inderdaad die vreemde opmerkingen en discussies ook wel lees. Maar negeren, lijkt mij dan ook het beste.
Ikzelf ben ook actief op het maart-forum, en ik moet zeggen dat het daar alleen maar leuk en gezellig is. Geen ''rare''   topics en dergelijke.
Ik wil hier eigenlijk mee zeggen, dat het niet alleen aan de site ligt. Al mochten ze inderdaad sommige mensen wel eruit gooien, al komen ze dan ws wel weer terug met een andere naam.....

Maar allemaal succes!

Groetjes Carla
(nog 1 week te gaan)

Ik snap niet waar je het over hebt.
Heftig reageren op een discussie mag toch? Houdt de spanning er in. Wordt het je te grof dan lees je het gewoon niet meer!

Heftig reageren vind ik niet erg maar wat mij betreft zijn er wel grenzen. En zoals eerder gezegd (afgezien van nog wat reacties op mijn bericht) zal ik dus inderdaad niet meer lezen hier. Wellicht nog eens tot ziens op een ander forum.

Groetjes, Annemarie

Annemarie,

ik zie nu dat je toch nog steeds reageert. Weliswaar niet op het desbetreffende topic rechtstreeks, maar wel in deze topic en in de topic van iemand anders die aangeeft te vertrekken. Dit is in mijn ogen ook indirect een reactie op de reacties van de anderen wat jij zo vreselijk zegt te vinden. Ook jij blijft dus het vlammetje aanwakkeren.

Van mij mag je, ik erger me er niet aan. Maar doe je niet beter voor dan de rest.

Miep

Terug
Bovenaan