Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heel veel sterkte!!! Ik wil je absoluut geen valse hoop geven maar een vriendin van mij heeft bij week 13/14 aardig wat bloed verloren bij het plassen! Is hiermee naar de huisartsenpost/kinderarts/vk geweest. Wat de reden hiervan was geen idee en het heeft een aantal dagen geduurd maar afgelopen 17 nov is zij bevallen van een dochter! Laat je goed na kijken en vraag toch om een echo!
nogmaals ik wil je geen valse hoop geven maar laat je wel nog even na kijken, heel veel sterkte.
Bedankt voor de lieve reacties. Ik wist dinsdag zo zeker dat het voorbij was, maar vandaag echt een wonder gezien.
@ kim; Als ik jouw reactie dinsdag had gelezen, had ik je nooit geloofd dat het mogelijk zou zijn, maar het kan dus. Echt verbijsterd hierover. Ons ukkie leek geeneens iets door te hebben. Ik hoop zo dat we dit bijzondere wondertje in juni gezond en wel in onze armen mogen houden.