Hey, Ben nu 14 weken zwanger en al heel lang last van extreme moeheid en lagere bloeddruk (terwijl deze normaal juist altijd aan hoge kant was). Ik had van die moeheid zo een last dat ik elke dag zo'n 1-1,5 uur eerderweg mag op mn werk. Dan kan ik thuis nog net ff kort dutje doen voor het eten en houd ik de avond iets beter vol. Moeheid wordt al minder, ik val niet meer om 8u in slaap op de bank, maar mijn energie is ook ver te zoeken. Gisterenochtend beetje lichte huishoudklusjes gedaan en 's middags 1,5u in woonboulevard rondgelopen en was kapot. Zag er vreselijk tegenop om nog boodschappen te moeten doen enzo, dus maar magnetronmaaltijd meegenomen. En t'is niet zo dat ik thuis gelijk in slaap val, maar mn lichaam is dan gewoon op ofzo. Heb dan geen energie en kracht meer. En vandaag heb ik daar nog steeds heel erg last van. Alleen maar omdat ik dan gisteren iets teveel heb gedaan. Vind dit zo frustrerend! Moet ook wel zeggen dat ik al weken niet meer ben aangekomen, terwijl ik wel gewoon goed en soms teveel eet en amper iets doe. M'n Hb was 8,6 en heb 0x hoeven overgeven, dus daar ligt het niet aan Ben ook nu al wel heel kortademig en zeker met mondkapje op. Iemand een idee hoe dit allemaal komt? En vooral: hoe kom ik er vanaf? of hoort dit echt bij het 'zwanger zijn'?<br />