Totaal geen energie en niet aankomen 14 weken

Jep ik heb 2 dochters en was ook altijd erg moe! Werd hier wel echt beter in het tweede trimester. Ik viel bijna altijd in slaap op de bank na een werkdag. Bij m'n eerste zwangerschap tenminste, bij nummer 2 kon dat simpelweg niet meer dus is het kiezen op elkaar en doorknallen.

Ik heb ook nooit gespuugd, had amper zwangerschapsklachten, puur die vermoeidheid! Ik hoop voor je dat het in het tweede trimester ook echt wat beter gaat en je wat meer energie hebt.

Het tweede trimester is het fijnst, dan voel je je lichamelijk nog goed en zijn de zwangerschapskwaaltjes vaak weg of minder aanwezig. In het derde trimester wordt je lichaam erg zwaar en log en ben je daardoor snel uitgeput en moe en slaap je slechter, dus t is steeds wat ;)

Her hoort er allemaal bij helaas. Dat je nog niks bent aangekomen in week 14 is ook niet gek, dat komt nog wel... geloof me ;)

Geniet van je zwangerschap en Geniet er ook echt vqn dat het de eerste is, nu kun je nog zoveel rusten als je wilt. Bij een tweede of derde is dat helemaal voorbij ;)
 
Terug
Bovenaan