Totale verwarring

Ben net terug van de eerste echo bij de gyn. Ik zou vandaag precies 9 weken moeten zijn, maar op de inwendige echo was dit zeker niet het geval. Er was een embryo te zien, maar geen duidelijke hartactiviteit. Het vruchtje was nog veel te klein om 9 weken te zijn. De gyn. dacht wel een hartslag te zien maar wist dit niet zeker. Hoe kon er nu nog niks over zeggen. Nu moet ik dus 2 weken wachten voor een nieuwe echo. Ik heb geen idee hoe ik daar doorheen moet komen... Ik denk eerlijk gezegd dat het niet goed zit....

Jeetje Bonniemoes!!!

Dit is als een nachtmerrie voor je denk ik!
Hoe kan dat nou??
Ben je dan pas later bevrucht ofzo??

Ik zal aan je denken en onthou dat hij wel een hartslag dacht te zien!!!

Veel sterkte deze 2 lange weken!

lfs Natas

Dat kan best wel. Gebeurt vaak dat het termijn minder lang is. Bij mij heb ik eens een keertje 5 weken naarst gezeten. (heb onregelmatige cyclus en dus eisprongen).

Idd 2 wken wachten is lang, maar er hoeft echt niks mis te zijn.

hoi,
jeetje dat was schrikken.
kan het niet zo zijn dat minder ver bent.dat je later bent bevrucht.
dan nog 2 weken wachten.
dat ze dat niet eerder doen.
sterkte komende 2 weken.zal lang duren voor je.
gr marjan

Hey,

Jeetje zeg dat is schrikken. Ik weet wel een btje hoe je je voelt alleen was er bij ons nog geen vruchtje te zien in de vruchtzak en ik mag woensdag weer voor een echo. Miss dat ik idd ook minder ver ben en jij dus ook en dat t de volgende keer beter te zien is.

Ga uit van t positieve en ik weet dat 2 weken lang duren dan maar probeer t er t beste van te maken.

Sterkte.

Kus

Terug
Bovenaan