Totale verwarring

Wat vervelend dat je nu nog twee weken in onzekerheid zit, dat wachten is helemaal niks. Daar zijn we het wel over eens geloof ik...
Heeft de gyn nog iets gezegd over hoeveel weken dan beter overeenkomt met de huidige grootte van het vruchtje?
Maar ik lees ook hier en daar dat het goed kan dat de bevruchting later plaatsvindt dan dat je zelf in eerste instantie uitgerekend hebt dus hou moed!

Ik heb hetzelfde gehad, moest 2 weken wachten voor een nieuwe echo, na 2 weken was het wel gegroeid maar nog geen hartje wat klopte, kon ik nog een week langer wachten en bij die echo zagen we een hartje kloppen en gaf de echo ook aan dat ik een week korter zwanger was. Volgens de gyn kon dat, omdat de bevruchting en/of de innestelling ook later kan plaatsvinden.. Dat blijkt, want de volgende echo's gaven ook steeds dezelfde datum aan. Dus meis, kop op, het kan ook heel positief zijn! 2 weken lijkt lang, maar de tijd gaat sneller dan je soms denkt, er is nu al een dag voorbij!

Sterkte en hou ons op de hoogte,

Liefs Ro
13w+6d

hoi

ik ben gister naar de verloskundige geweest bij mijn bleek mijn babytje nog maar 7weken te zijn i.p.v de 9 weken die ze dachten. waarschijnlijk door een onregelmatige cyclus en ik pas mijn spiraaltje heb verwijderd.
ik snap helemaal hoe je je voelt.
maar positief denken is belangrijk :p zegt mijn vriend ook altijd. (ik ben namelijk beter in doom denken)
nu mag je langer van je zwangerschap genieten. komt vast goed.
fijn dat er veel mensen positief en ongeveer dezelfde verhalen hebben.
kuss

Hey meis,

Wat vervelend voor je. En zoals iedereen al zegt, zal ik ook voor je duimen. En idd er was een zachte hartslag te horen, dus gewoon moed blijven houden.
En probeer jezelf de komende 2 weken zoveel mogelijk bezig te houden. Kan misschien een klein beetje afleiden. Dan kan de tijd ietsje sneller gaan voor je gevoel.
Laat maar even weten wanneer je precies mag en natuurlijk hoe het dan gegaan is.

Liefs Noor

Hallo,
Ik had twee weken geleden ongeveer ook zoiets. Het vruchtje was te klein. Dus ook twee spannende weken moeten wachten, en wat bleek afgelopen woensdag..lag 'ie precies op schema. Zo zie je maar het kan nog alle kanten op!! Heel veel sterkte. gr

Terug
Bovenaan