Tractatie-ideeen?

Hoi allemaal

Ik ben druk bezig geweest met tractaties voor de BSO, het KDV, de klassen van mijn dochter en mezelf. Nu zoek ik nog een handige tractatie voor de kraamvisite en collega's die ik van te voren kan maken. Na twee keer hebben we de beschuiten met muisjes wel gezien. Wie heeft er een idee? Bovendien moeten het er zoveel zijn, dat kan ik niemand anders aandoen haha.

Ik ben benieuwd!

Groetjes, Sheila (36+5).

Bij ons bij de bakker hebben ze geboortechocolaatjes, in de vorm van spenen, kinderwagentjes en weet ik niet wat, met roze of blauwe muisjes, zo schattig en hoewel het kdv errug gezond predikt, trek ik me daar dit keer maar even niets van aan...dus dat deel ik dit keer maar overal uit want beschuit met muisjes vind ik persoonlijk helemaal niks. Het wordt ook zo,n troep, 3 maanden later vind je bij wijze van spreken nog muisjes achter je bed...het zijn net dennennaalden...

Hallo,

Wij wilde ook geen beschuit met muisjes en nu heb ik slagroomsoesjes even in de gesmolten witte chocolade gedoopt en daarna in de muisjes. Als je bevroren soesjes neemt kan je ze gewoon met muisjes terug in de vriezer gooien. Op het moment dat je ze nodig hebt alleen nog ontdooien en klaar! Misschien een ideetje??

Groetjes

Oops zit een beetje fout op dit forum vind het soms leuk wat te lezen. Maar wat ik gedaan heb en me goed 'bevallen' is: van die ijschocolaatjes kopen en daar muisjes op doen. Het zijn van die kleine chocolaatjes die in minimuffin-vormpjes zitten. Even verwarmen in de oven en daarna  dopen in de muisjes. Even goed aandrukken en je hebt geen gedoe met muisjes door de kamer :D.  

Hoihoi,

Hier gaan we toch voor beschuit met muisjes of krentewegge met roomboter voor het kraambezoek. Voor de school/crèche en de kinderen die meekomen op kraambezoek heb ik mini-chocoladerepen gekocht bij de AH en hier een geboortewikkel om gemaakt met een foto en een tekst van onze 2 meiden erop. Onze oudste trakteert daarnaast nog cakejes met roomboter erop en dan muisjes erop en de jongste trakteert lange vingers met roomboter en muisjes. Op www.party-kids.nl staan erg leuke ideeën. Wie weet heb je daar wat aan.

Hier gewoon de beschuit met muisjes!!
Vind het er toch bij horen op een of andere manier.

Je kunt bij de bakker inderdaad het een en ander krijgen, geloof dat de hema en de Jamin ook apparte dingen hebben.

En ipv beschuit...lange vinger dopen in boter en daar muisjes op doen?

Wellicht dat je op internet kunt googlen? Daar zul je vast ook wel ideeen vinden.

Succes. gr Elise.

Ik bij de AH naar binnen, witte choco repen gekocht.. en pakken soesjes..

Kwam thuis, en met volle moed ging ik aan de slag. Maar choco begon meteen caramel achtig te worden.. op het eind was het bijn ligt bruine chocolade hahahaah.. pffffff het wou niet, bakte giga aan. Heb nog net 8 soesjes kunnen draaien, maar vrees dat ze niet lekker smaken. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen!!!!! haahah... Pannetje ligt nu in de wasbak.. helemaal aangekoekt hihi.. zorg voor morgen.. ben nu bek af.

tips?

Liefs super mams

Terug
Bovenaan