tractatie op kdv

Sommige hebben de 1e verjaardag achter de rug, de meeste moeten nog....

Wat hebben jullie / gaan jullie tracteren op het kdv? Bij de oudste heb ik paddestoeltjes   van danoontjes gemaakt.

Ben benieuwd!

Jaaa, wat hebben jullie voor ideeen?

Voor de oudste, ze wordt 2 in juni. Dacht ik aan een stoepkrijt en daar een vlinder van maken.
Voor de jongste, ze wordt 1 in juli. Nog geen idee!!! Dus tips zijn van harte welkom.

Liefs, Juffy

Heey meiden

Ik werk zelf op het kinderdagverblijf en het is erg verschillend, qua traktaties.

Een leuke vond ik poffertjes op een stokje geregen met stukjes banaan ertussen en erover chocopasta.

Verder worden er veel cakjes gebakken en danoontjes komen veel voor.

Als je iets gezonder wil, zou je iets leuks kunnen doen met fruit.

xx

Mijn kleine meid is afgelopen woensdag 1 jr geworden.. Inderdaad groot feest, óók dit weekend.. Echt super van genoten, wat een verwennerij, maar zoals al geschreven wordt.. velen van het zomerforum moeten nog 1 worden.. Misschien hier wat ideetjes (van anderen gehoord / gezien of gelezen want onze kleine meid gaat niet nr KDV en ik hoefde dus geen traktaties te verzinnen).

* Een eierkoek (lustten de meeste kleintjes wel, lekker zacht) en daar een eilandje       van maken, met palmboompje.

* Een doosje rozijntjes en daar wat opplakken bijv lieveheersbeestje van papier.

* Mini-soepstengels (in van die kleine zakjes) van de Biba-boerderij (o.a c1000)

* Zacht fruit op een stokje geregen.

* Ook bij Hema en Action verkopen ze voor weinig geld uitdeelkadootjes, niet voor de állerkleinsten maar misschien wel voor je kindje van 2. Eens wat anders dan "iets te eten".

Hoop dat je er wat aan hebt. Veel plezier in elk geval met het vieren !!!

Owjah, nog ff iets...
Op DEZE site van jongegezinnen staat ook het onderwerp PARTIJTJE (links en dan onderaan, iets onder het onderwerp FORUM.

Staan ook leuke tips en ideeen op !! Succes !!

Wij trakteren volgende week op Dikkie Dik uitdeelboekjes, verpakt in folie met een strik er omheen en een foto van Sophie eraan. Sophie zit op de babygroep en de jongsten mogen natuurlijk nog geen rozijntjes, koekjes oid. Daarom vind ik het leuker om iets niet-eetbaars te trakteren. Verder vind ik het altijd leuk als er een foto bij zit, zodat ik weet van welk kindje de traktatie is.

he meiden was net aan het googlen,mijn dochter word pas over 3 maanden 1,maarja ben graag goed voorbereid hahaha..

En ik kwam op deze site www.party-kids.nl

Staan veel knutseldingetjes op en ideeen.En je kan er ook zelf uitnodigingen maken en uitprinten..

Ik vind het een leuke site...

liefs kimberley.

Terug
Bovenaan