tractatie op kdv

Hallo dames,
Als je op verjaardag en tractaties googled kom je op ideeen. Zelf ben ik vroeg op zoek gegaan en kwam op kidsfeestje.nl tractaties tegen.
Bij de action en hema heb je uitdeelzakjes.
We delen een zakje uit met een plastic balletje een uitdeelboekje van sesamstraat en een doosje rozijnen. Ze is zelf de jongste in haar groep op het kdv, dus rozijnen mogen ze allemaal wel.

dag meiden van hierboven!
even een vraagje!?!
vind die uitdeelboekjes van dikkie dik, en sesamstraat erg leuk,maar waar kan ik die kopen, en wat kosten ze???

verder heb ik bij mijn oudste badeendjes met een liga getrakteerd toen hij 1 werd!
erg leuk voor baby's, en iedereen mag dit, omdat mijn zoon een koe-melk en kippen-ei allegir heeft let ik hier toch ook op!
groetjes

hoi,

ik wilde ook die boekjes van dikkie dik doen, Lois word 10 juli 1. heb ze zoiezo gezien bij bol.com en ze hebben een isbn nummer, dus kan je ze bij elke boekhandel bestellen/kopen. die van sesamstraat ken ik niet...moet ik ook eens bekijken..
wilde zon zakje doen met een rolfluitje, rozijntjes en zon boekje...
die badeendjes zijn ook een heel leuk idee..onthouden....

gr. bambi

Hoi,

Ik heb de eerste verjaardag pas mogen mee maken! Mijn zoontje zit in een verticale groep (0 tot 4 jaar) en ik heb patat bakjes gehaald bij de cafetaria en van cake reepjes patat gemaakt! In het sausbakje aardbeiensaus gedaan (kan evt ook choco saus) en de kidneren vonden het heerlijk! Lekker dippen en knoeien!
Ik werk zelf op het kdv en wilde eens iets anders bedenken!
Maar het jezelf aub niet te moeilijk! Ook iets kleins is al leuk! We vinden het jammer dat ouders zich aan elkaar gaan optrekken. Het hoeft echt niet altijd mooier en duurder! Gewon een lekkere soepstengel of danoontje doen het prima! Veel plezier!!

Ik heb de dikkie dik boekjes ook bij bol.com besteld, er zitten er geloof ik 15 in een doosje. Die van Sesamstraat ken ik ook niet, misschien een ideetje voor volgend jaar haha! Morgen is het bij ons zo ver, dan is Sophie jarig en mag ze trakteren. Gisteren hebben we het al gevierd, en ze is schandalig verwend!!

Terug
Bovenaan