Traktatie 1 jaar

<p>Hallo,</p><p>Ik wil op de opvang (gastouder) graag een kleinigheidje uitdelen aan alle kindjes die daar komen voor de eerste verjaardag van onze baby binnenkort.</p><p>Het gaat in totaal om ongeveer 10 kinderen in de leeftijd van een half jaar tot 3 jaar.</p><p>We hebben van andere kindjes die jarig zijn geweest een klein prentenboekje, badeendje of kinderkoekjes ontvangen.</p><p>Heeft iemand een leuk idee?</p>

Die van ons vind Bumba leuk, heb papieren bekers gekocht Bumba uitgeprint geplastificeerd met de tekst hoera (naam) 1 jaar. En die op de beker gedaan met een nietje. 
Bellenblaas en snoepje erin 

Beetje impopulaire mening misschien. Maar ons kindje krijgt op de opvang ook met regelmaat een traktatie (ze is 21 maanden nu).. Dan eens bellenblaas, een badeendje, een potlood en zelfs een kindersurprise ei.
Als ouder ben ik er zelf niet zo blij mee... Veel speeltjes zijn toch wat goedkoper (er moeten er immers meerdere gekocht worden) en/of zijn van plastic. De snoepjes die er bijkomen zijn lang niet altijd leeftijdgeschikt, colaflesjes/wine gums etc. Die eten pappa en mamma dan zelf op.
Het meest blij word ik van spul dat ze zo op kunnen eten. Dus een doosje rozijntjes, een mandarijntje of wat ander fruit. Bekertjes/zakjes en speeltjes mag van mij persoonlijk wel achterwege blijven. Het meeste belandt bij ons helaas in de prullenbak.
Misschien kun je er wat mee :) 

Wij hebben bij de eerste verjaardag hengels met visjes getrakteerd.
Hengel: soepstengel met touwtje eraan
Aan het touwtje een doosje rozijntjes, op het doosje rozijntjes een uitgeprinte vis geplakt.
Ik persoonlijk heb liever geen echt snoep, dat krijgt ze thuis ook niet.

Hoi,
Alvast gefeliciteerd met de kleine! 
Ik hou zelf ook niet zo van gekochte prullentjes of snoepgoed, niet om te krijgen en niet om uit te delen. 
Ik heb eens babybell kaasjes laten uitdelen, die uit het papiertje gehaald en op het rode wax met zwarte stift er een  lieveheersbeestje van gemaakt, super makelijk streepje, paar stipjes, oogjes klaar.
Ook eens van appelpartjes autootjes gemaakt, met halve druifjes als wielen. (2 kleine prikkertjes erdoor) 
Bert en ernie van een halve banaan en Manderijn.
Viel altijd erg goed in de smaak en iedereen vond het super leuk. 
Als je mijn tips intikt bij Google zie je meteen de voorbeelden, ik heb ze immers ook gewoon van Google ??
Veel succes! 

Terug
Bovenaan