traktatie kdv

Hallo mama's

Ook ik mag er weer aangeloven, traktiesverzinnen voor de grote kerel. Oef wat vind ik dat altijd meoilijk omdat ik niet zo'n freubelaar ben. En als ik wel iets freubel ziet het er meestal niet echt geweldig uit... weeh
Wat hebben jullie gemaakt/gedaan als traktatie of heeft iemand makkelijk freubelbare traktatietips??
Ik hoop t!!

xx Bianca, mv Sep en ..

Ligt er een beetje aan wat je wilt. Zelf maken of kant en klaar bestellen.

Kant en klaar: www.ikgatrakteren.nl

Zelf maken: www.gezondtrakteren.nl
www.party-kids.nl
www.delany.nl

Dit zijn maar een paar sites. Als je googled op trakteren of traktatie komt er nog veel meer omhoog.

Veel plezier!
Groetjes, Cathy

ik heb net 2 kindjes jarig gehad dus zal even vertellen wat ik getracteerd heb.

Tess heeft getracteerd op bellenblazers en daarop had ik een vlinder geplakt (ik heb ze uitgeknipt en Tess heeft er stickers opgeplakt) en daarop stond tess 3 jaar. Daarbij had ik een koekje gedaan zodat ze ook wat hadden om op te eten.

Voor nick had ik het volgende (was een groot succes) alleen weet ik niet of je een lolly al geschikt vindt. Tess krijgt er soms al wel 1 maar dat komt omdat ze een grotere broer heeft.

je neemt een lolly en doet er een papierenzakdoekje overheen. Vastmaken met een touwtje of elastiekje een 2 ogen en een mondje erop tekenen met een zwarte stift en je hebt een spookje. Ik heb ze in een muffin gestoken. ze konden de muffin opeten en de lolly meenemen naar huis.

ik weet niet of je er wat aan hebt.
succes

hoi,

die van mij is dinsdag jarig.
wij gaan muffin's bakken (gewoon uit zo'n pak)
kan ik zelfs. hihi.
Beetje glazuur erover heen en dan van die gekleurde dip, en een prikker erin.

klaar.

succes, laat je nog even weten wat het geworden is.
gr

Hoi hoi Bianca,

IK ben van de maand ook al heel internet aan het afzoeken geweest :p

Ik heb 2 caken gebakken, die in patatjes gesneden, bij de patatzaak patatbakjes gekocht, daar cake patatjes ingedaan. Als Mayo en Curry had ik Doseersaus en (zelf) geklopte slagroom. (deze blijft stijver!!)
Ik had er een sateprikker ingedaan met de tekst Hoera William is 3 jaar!.

Tenslotte in een lege pasta pot cars en princessen potloden, en daar een leuke band omheengeplakt, het geheel op een mega theeblad, en klaar was ik weer....
En het was echt een succes!

Succes

groet,
wendy

Terug
Bovenaan