traktatie kdv

vlinders, is inderdaad goed te doen denk ik, dat moet lukken haha
muffin en frietjes klinken ook erg goed!!
Das ook een goed idee!

Hm krijgen we straks het ''kies" dillemma haha

Oooh wat een leuk idee van die frietjes.
Jammer dat Finn al jarig is geweest.

Ik heb heel makkelijk zelf muffins gebakken en met zo'n speciale pen een grote 3 erop gezet.
Lekker makkelijk (net als mama).

Succes!

Hallo,

Alef is bijna jarig en ik heb baddiertjes gekocht als tractatie. Daarbij doe ik dan nog wat lekkers om gelijk op te eten. En voor de juffen doe ik denk ik een klein plantje, viooltje ofzo. Hulpjuf doet namelijk mee aan de Ramadan. Vind het zo sneu dat ze anders niks krijgt.
Vorig jaar heeft mijn dochter getrakteerd op windmolentjes.

Hallo,

Ik heb voor Yoëll`s klasje cd`s gebrand met alle muziek die hij leuk vind en samen hebben uitgezocht

cd`s bij de action gekocht, als cover heb ik een foto van Yoëll gebruikt met een tekst erop en achterop de tekst Yoëll`s feesthits

iedereen dacht dat het hardstikke duur was, maar ik was voor 8 euro helemaal klaar.....en ik krijg nog steeds elke dag complimentjes dat het een keer geen snoep/chips is.....

suc6 in ieder geval

Hoi,
In sommige supermarkten kun je van die bekertjes kopen (van koek) waarin je thuis een bolletje ijs kan doen. Als je daarin zo'n ronde spek stopt lijkt het op een echt ijsje.
Heb het zelf nooit gemaakt hoor (ben ook niet zo'n creabea) maar het leek me wel heel leuk!
Groetjes, Noor

Heb dit jaar een traktatie gemaakt met lange vingers. Op elke lange vinger een vingerpopje geschoven. Dus iets lekkers en iets blijvends. Leuk op een schaal gelegd met gekleurde rietjes ertussen om mee te drinken. De leidster vond het erg vrolijk eruit zien.

Wat een geweldige ideeen allemaal!! Wat een crea forum is het toch hahaha'. Had nog paar ideeen in mn omgeving gekregen ook, ook erg leuk.
Heb bij de overbuurvrouw de traktatie gezien (niks crea aan) mini rozekoeken met smarties erop, leuk poppetje op n prikkertje erin, klaar. Simpel he?! (ja slecht slecht...)Maar ja, we vinden t goed genoeg. En nog makkelijker, ze heeft er nog 12 over.. whahahah makkelijker kan t niet.

Bedankt voor jullie ideeen!!

xx

Terug
Bovenaan