traktatie kdv

hoi dames,

esmee wordt 7 oktober alweer 2 jaar. nu mag ze op het kdv wat trakteren (of hun halen wat, maar dat vind ik niet zo leuk).
wat is leuk en gemakkelijk om te maken? het lastige is dat de kindjes van 0 tot 2 jaar zijn. ik zat zelf aan te denken aan een bumba uit te printen en dan door de neus een danootje te stoppen. ben alleen bang dat dat redelijk wat veel werk is. dus als iemand anders nog leuke ideeen heeft?

alvast bedankt
 
Hoi,

Omdat ik nog niet zo van het zoet ben kwam ik een uiitdeeldoos van Dikkie dik tegen voor 16 euro heb je 16 uitdeelboekjes! Even inpakken en en wellicht een doos rozijntjes erop?
Dan kan je iedereen wat geven.
Misschien vind je het wat?

Groetjes Moi
 
Ik heb bij Nova toen ze daar nog zat ook 1x op badeendjes getrakteerd en de 2e keer toen ze 2 was en dus naar een andere groep op rozijntjes met een ballon in de vorm van mickey mouse eraan...

Nova trakteerde op haar nieuwe groep op parasolletjes met spekjes eraan..(hema heeft van die lange parasollen)

Bij de Action hebben ze ook vaak goedkoop speelgoed...

Lasse gaat als hij 1 wordt in juni (hahaha) in de babygroep trakteren op een toilettasje van Elmo met een tandenborsteldje en tandpasta erin....

Liefs Randy
 
ik heb de eerste keer een doosje rozijntjes getrakteerd met een bloem (van papier) eraan. Dat was niet zo heel veel werk. Bij de tweede verjaardag heb ik een fruitspies gemaakt (druif, aardbei, meloen en nog iets) met een bumba-plaatje erop. Was ze heeeeel erg blij mee :). Was ook redelijk wat werk, maar het zijn ook maar een paar spiesjes die je moet maken. Ik heb ze op de ochtend voor ze naar het kdv ging in elkaar geschoven.
 
Ik heb toen floortje 2 werd cakjes gebakken met daarin een vlaggetje hiep hiep hoera floortje 2 jaar.
Toen ze 3 werd een spier met 2 spekjes en een doosje krentjes met een slingertje eraan.
Kadootjes doe ik ook niet aan!
 
Hallo,

Kadootjes vind ik gezonder dan cakjes. Mijn dochter word 1 en de leeftijden op het KDV zijn heel divers!
Vandaar dat een kado leuker is.
Zoete rommel krijgen ze al genoeg!
En 2 vind ik al een andere leeftijd dan 1 hoor!!

Gr moi
 
Terug
Bovenaan