traktatie kdv

ik doe in de baby-groep ook cadeautje...ze zijn van 2mnd tot 2 jaar...wat hebben die kleintjes die onder een jaar zijn aan een zakje chips of andere eetbare dingen... :-S

Weet nog wel dat Nova toen ze 2,5 maand was een pakje nijntje koekjes in haar bak had zitten toen ik haar ophaalde, tegen de tijd dat ze het eten mocht was het over de datum hahahaha....
 
heb nu bedaht dat ik cakejes ga bakken/kopen en dan met glazuur er een 2 op ga proberen te zetten. voor de allerkleinsten neem ik anders wel iets van een danootje of rozijntjes mee.
 
Let even op de voorwaarden van je dagverblijf. Bij ons mag je beslist geen zoetigheid trakteren. Dan delen ze het niet uit, maar geven ze het mee naar huis. Dat zou ook niet leuk zijn voor Esmee.

Groetjes Liff

ps, hoe is het met je? En met je babykruimel?
 
hoi liff,

bij ons mag je wel zoetigheid trakteren. want als wij geen traktatie zouden willen maken/ zelf kopen. dan kopen zij voor 1,50 aan koekjes.
dus dan ga ik er vanuit dat het mag.

hier gaat alles goed. momenteel alweer 13 weken zwanger van de 2e. behalve regelmatig duizeligheden in warme ruimtes gaat het goed. misselijkheid is ook zo goed als weg.
sommige mensen vragen al of het er geen 2 zijn ;-), maar het is er echt maar 1.
 
Mijn dochter werd een maand geleden ook 1 en ik wist ook niet wat ik moest uitdelen, toen ik dat een beetje ging navragen stond ik echt te kijken dat kinderen "kado's" uitdelen ipv eten. Misschien ben ik wel ouderwets maar een doosje krentjes of een ontbijtkoekje met een leuke verpakking (beetje knutselen) is toch ook een gezonde traktatie???

Ik vraag me af wat ze straks op de basisschool gaan uitdelen.
 
hoi nynke,

dat heb/had ik dus ook.
heb nu vorige week cakejes getrakteerd en het was een groot succes.
de baby's lagen op bed, dus er waren 'alleen' de grote kindjes.
en toen mijn man en ik naar huis gingen zei hij ook van dit kun je ook goed trakteren op de basisschool.
en daar heeft hij gelijk in (alleen dan moet ik wel iets meer cakejes bakken waarschijnlijk ;-))
 
Terug
Bovenaan