Traktatie op school ?

Goeiemorgen Dames,

Vandaag op de kop af 38 weken van man nr 4 en ik ben het zat =) Na zaterdag (chippendales!) mag de kleine man dan ook wel komen...

Waar ik benieuwd naar was, laten jullie de andere kindjes uitdelen op school ? En zoja wat ?

Wou zelf Cupcakes maken met botercreme toef, marsepeine blauwe voeten en blauwe muisjes als versiering maar is zoiets niet overkill voor 3 klassen ?

En iemand enig idee hoelang ik de cupcakes goed kan houden ?

Liefs
 
als je cupcakes makt en ze dan gewoon glasuurt
door de blauwe muisjes halen en klaar ik denk dat je de cupcakes 1tot2 dagen kunt bewaaren dan is het verse er wel al groetjes chantal
 
Het lijkt mij erg veel werk als je net bevallen bent.
Ik denk dat mijn dochters lange vingers in chocolade gedoopt met muisjes mogen trakteren. Het gaat dan om de psz en een kleutergroep. Vanaf groep 4 of 5 zou ik ze lekker beschuit met muisjes laten trakteren.
 
Wij laten ons zoontje op de psz en onze dochter in groep 1/2 geboortechocolaatjes met blauwe en witte muisjes uitdelen. Misschien niet erg verantwoord maar wel makkelijk. Ik doe ze per 2 in een zakje met een plastic speentje en een kaartje met de naam van ons zoontje eraan. Omdat deze wel even houdbaar zijn kan ik het nu al maken (ben bijna 36 weken zwanger).
Misschien een idee?!
 
mijn kinderen hebben alle keren mogen tracteren en mogen het nu weer. Omdat ik beschuit met muisjes niet leuk vond, en voor kinderen in een peuter en kleuterklas te veel vond, heb ik het met lange vingers gedaan. Heel leuk en lekker, en dat ga ik dit keer weer doen. weet alleen nog niet of het blauwe of roze muisjes worden.
 
http://www.leukekadootjes.nl/geboortetraktaties.htm
op deze site heb je kant en klare traktaties staan.
ik heb zelf die muntjes gedaan maar dan zelf gekocht bij de sligro. zo'n pot met volgens mij 100 muntjes voor iets meer dan 4 euro. verpakt per 2 in folie van de action met daar een klein geprint kaartje aan met daarop hoera ik heb een zusje en haar naam.

mischien een idee
 
Ik ga net als als een vriendin van mij doen.
Nijntje koekjes (12+) het jasje insmeren met boter en dan in de muisjes dopen.
Ideaal, klaar te maken net voor vertrek en zo gebeurd!

Succes!
 
Terug
Bovenaan