tranen met tuiten

A

Anoniem

Guest
Ik ben vaker op dit forum geweest, maar wil nu even anoniem een berichtje posten.

Vandaag is de dag voor mijn vermoedelijke eisprong, maar net een hele discussoe gehad met mijn partner en nu begin ik toch echt te twijfelen of hij wel echt een kindje wil.
Vandaag is de dag om te klussen, maar hij wil niet. Het is te warm bla bla. maar uiteindelijk wil hij niet omdat ik uitreken wanneer we moeten klussen.
Hij wil alleen spontaan klussen en anders hoeft het voor hem niet.
Het temperaturen vindt hij ook maar onzin, ik ben er veel te veel mee bezig volgens hem.
Ik zit dan nu ook tranen met tuiten te huilen nu ik dit berichtje intik. Moet ik nu dan maar stoppen met temperaturen om hem het idee te geven dat ik het klussen spontaan doe. dat doe ik nu ook wel en ik vind het ook lekker, maar daar kan ik hem niet van overtuigen. Hij verwijt mij ook dat ik nu vaker wil dan voorheen en dus alleen wil klussen voor een kind, maar dat is niet waar. Maar dat krijg ik niet aan zijn verstand.

Wat moet ik nu doen? Ben ten einde raad.... Help!

Hallo,

Oei ik weet hier eigenlijk niet veel op te zeggen.
Maar ik weet dat het klussen altijd leuk moet blijven,maar bij ons gaat dat ook niet spontaan op dit moment.
Je bent er toch wel mee bezig en ook als je niet echt in de mood bent,denk je het moet toch maar even voor het goede doel.

Ik denk dat je eerst even goed met je partner over moet praten.en hem duidelijk maken dat klussen op de dagen het de kans vergroot om zwanger te raken.

Ik wens je heel veel sterkte toe!
groetjes anoniempie

Maar lieverd, zo zijn volgens mij alle mannen.
Mijn man wilde heel graag een kind maar ik moest hem van tevoren beloven dat ik geen extra sex met hem zou willen om een kind.
Nou prima toch, als dinsdag onze klusdag was dan deed ik het een dag ervoor en een dag erna. Dan had hij het gevoel dat ik gewoon om hem deed, en voor mij maakte het niet zoveel uit.
Zijn bijdrage is namelijk 3 dagen goed in jouw lichaam. Dus ik denk dat het gewoon de zenuwen zijn. Jullie leven kan straks zomaar ineens heel anders wrden. En ondanks dat jullie er voor gekozen hebben kan hij het wel eens zomaar benauwd krijgen.
Ik zou me er niet te druk om maken, en het gewoon even (voor zijn gevoel) laten rusten.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, bij ons gaat het namelijk ook wel eens zo....
Ik weet dus hoe je je voelt.
Liefs Rebekka

Mijn man wou wel vaak vrijen maar werd gespannen door het 'moeten'.Wat je kan doen en wat bij ons helpt is een ovulatietest gebruiken zodat je maar 1 dag 'verplicht' moet vrijen en dat zal hij vast niet merken. Mijn man vindt 1 dag verplicht niet erg maar 2 weken lang, om de dag, wel. Hij wil vast wel een kind met jou maar veel mannen kunnen niet tegen het moeten presteren. En aan de ene kant heeft hij natuurlijk gelijk, het moet wel leuk blijven. Als het lang gaat duren dan is het wel handig om in de gaten te houden wanneer je eisprong is. En temperaturen moet je minimaal 3 maanden gedaan hebben als je na een jaar naar de huisarts gaat. Maar als je net bezig bent zal ik het een beetje laten rusten terwille van je man.
Succes en veel sterkte

Ik sluit me aan bij Marielle ik heb precies hetzelfde met mijn man en geef hem helemaal gelijk.Ik doe gewoon een ovulatie test zodat we het een van de twee dagen die deze aangeeft in ieder geval doen en al hij die andere dagen niet wil best maar zo haal je wel de druk er bij hem af.

Sorry dat ik het zeg hoor, je man hebt wel gelijk.Ik hoor iedereen maar over tempen,dit heb ik nog nooit gedaan en ik werd spontaan zwanger.Zoals jij het wilt daar word je man niet opgewonden van.Stop met dat stomme temperaturen en zorg dat je er niet zoveel meer mee bezig bent.Dan krijgt je man ook weer meer zin en dit is toch uiteindelijk de bedoeling om zwanger te raken.
Liefs

Voor de anoniem van hierboven:

Jij kan wel zeggen: stop met dat stomme temperaturen, maar jij bent spontaan zwanger geworden, zoals je zelf zegt.
Ik weet niet hoelang je erover gedaan hebt?
Als je al langere tijd, zoals een hoop meiden hier, bezig bent om zwanger te worden en het wil maar niet lukken, ga je temperaturen e.d. om inzicht te krijgen in je cyclus.
Bij veel vrouwen blijkt dan dat ze op de verkeerde dagen aan het klussen zijn en dat bij hun de eisprong niet op de 14e dag plaatsvindt, maar bv. op de 9e op 20e dag.
Als je nog maar een paar maanden bezig bent, vind ik het ook niet verstandig om te gaan temperaturen.
Als het niet zo vanzelfsprekend is om zwanger te worden, ga je temperaturen of ovulatietesten gebruiken.
Logisch, want je wilt toch proberen te achterhalen wat de oorzaak hiervan is.
Trouwens, als je na een jaar proberen naar de huisarts gaat, stuurt deze je toch gelijk terug als je niet minimaal 3 maanden hebt getemperatuurt.
Let in het vervolg even op met wat je zegt, want met deze uitspraak kwets je mensen!
Voor veel mensen is het niet vanzelfsprekend dat ze zwanger raken, maar is er wat meer voor nodig.
En als het maar niet wil lukken is het logisch dat je er veel mee bezig bent.
Dit wilde ik even kwijt!

Wat erg voor je deze situatie, het moet juist een geweldige en spannende tijd zijn... ik "klus" nu ook vaker dan voorheen en heb er ook meer zin in omdat het een heel apart gevoel geeft, het kan ieder moment gebeuren. mijn vriend zegt ook wel van "je hebt veel meer zin, zeker alleen om een kindje". maar dan wel op een lacherige manier en heeft er gelukkig geen moeite mee. dus voor jou mannetje: maak het je vriendin niet zo moeilijk, niet negetief bedoeld hoor, en geniet er van. ik denk dat de meeste hier onder ons "klussen" als je denkt of voelt dat je vruchtbaar bent. eigenlijk ben je gek als je dat niet doet, toch??? en wat maakt het uit of sex om zo'n reden wel of niet gepland is, starks geniet je van wat eruit gekomen is! succes en liefs....

Terug
Bovenaan