tranen met tuiten

Misschien hem ook eens extra sexuele aandacht geven zonder dat hij echt sex van jou krijgt, dus handen en mond gebruiken (mits je daar geen problemen mee hebt) dan krijgt hij natuurlijk het idee dat je het echt om de sex met hem gaat en niet om zijn zaad!! Heeft bij mij uitstekend gewerkt want mijn man regeerde net zo! Heb je nog tips nodig over hoe en wat dan moet je dinsdagavond kijken naar sextips voor vrouwen, geeft hem die extra aandacht dan krijg jij het ook als je "het nodig"heb....

succes

Hier kan ik wel antwoord op geven. Wij hebben er ruim een jaar over gedaan om zwanger te raken en ik kreeg na 11 weken een miskraam. Ook nu ondanks alle verdriet laten we het weer spontaan gebeuren.Er teveel mee bezig zijn is niet goed. Het was alleen maar een advies om te helpen, omdat dit zo ook niet werkt bij haar vriend.

Groetjes Anoniem

p.s nog even.
Is het de bedoeling dat ik al mijn woorden op een weegschaal moet leggen.Ik reageer echt niet om mensen te kwetsen zoals jij aangeeft anoniem van 12.01 uur.Als haar man aangeeft het op deze manier niet te kunnen, dan moet dat probleem toch opgelost worden en dit helpt dus niet door te temperaturen, dit geeft ze toch zelf ook aan.Jij voortaan even nadenken voordat je mij te kakken zet.

Tuurlijk is het niet de bedoeling dat je al je woorden op een weegschaal moet leggen, maar ik vind wel dat je het wat subtieler neer mag zetten.
Dit komt hard over bij mij.
Alsof ik het voor de lol doe, temperaturen en ovulatietesten gebruiken.
En ik wil hier niemand "te kakken zetten" om in het jouw woorden te noemen.
Iedereen gaat er op zijn of haar manier mee om en dat is ieders goed recht.
Discussie gesloten.

Voor anoniem hierboven.Mijn antwoord was ook niet voor jou bedoeld wat betreft het temperaturen, maar voor de anoniem die om hulp riep.Wat jouw achtergrond wat betreft temperaturen is weet ik verder ook niet. Misschien moet je de antwoorden die worden gegeven niet persoonlijk op jezelf betrekken.Dan was er n.l helemaal geen discussie nodig geweest.

Ineens is iedereen anoniem....Ik heb hetzelfde probleem de eerste ronde gehad. Mijn vriend en ik zijn nu eenmaal niet zo heel erg actief en dan moet er natuurlijk wel wat uit de kast komen. Figuurlijk dan he...geen hulpstukken,maar inderdaad moet je hem iets extra's geven.Nu dat we met onze "tweede kindje klus" bezig zijn is het inderdaad weer zo van " alweer" " ik heb nu geen zin" en ga zo maar door. Ik ben ook erg verdrietoig geweest em heb dat gezegd en het even zo gelaten. Hij kwam vanzelf weer en ik merkte aan hem dat hij ook besefte dat het er nu eenmaal bij hoort. Dat verplichte en hij doet z'n best en vraagt ook zelf om wat extra's.....Wat een eerder anoniem al zei"wat meer hand en mond werk" Meid,het komt vanzelf wel goed. Ik heb dit voorval ook als een verloren maand gezien,want ja.....de dagen waren al geweest..........wel shit....Kop op...die mannen aaaaaaarrrrrrrrgggghhhh XXX

Hoi,

met mijn man ging het precies zo. Hij wilde niet als ik vruchtbaar was en hij vond het tempen maar onzin.

Ik werd zelf frustie van het tempen, dus ben ik gestopt. En besloot alleen sex te hebben als we beiden zin hadden.
En in die maand ben ik zwanger geraakt.

Het is voor de mannen belangrijk dat zij voor de baby gaan.
Ze zijn gewoon jaloers op de baby die nog verwekt moet worden. Ze hebben dan het gevoel dat zwanger worden op de 1e plaats staat en hun niet meer.

Probeer te ontspannen, dat helpt ook het zwager worden.

Heel veel succes

Liefs Tatjana

Wat maakt het nu uit of je xxx neer zet of anoniem reageert. Denk je nu echt dat de persoon er meer mee geholpen is als je xxx gebruikt?.Het gaat om het advies wat haar het beste helpt. Anoniem of niet.

Terug
Bovenaan