Hallo,
Hier ik nog even...
Het dringt nog niet helemaal tot me door dat we nog een kindje krijgen al heb ik wel gevoelige tepels en een 'rare' buik en merk dat ik snel emotioneel ben. Misschien komt het in de loop van de week wel. Vandaag is mijn NOD, maar weet nu dus al dat ik niet ongi ga worden. Lekker idee wel, een jaar niet ongi meer.
Ik ben trouwens uitgerekend op 7 mei de verjaardag van mijn broertje. Misschien krijgt mijn vriend op zijn verjaardag wel een heel leuk cadeautje, want die is op 2 mei jarig en mocht het kindje net zoals mijn eerste ook 3 weken te vroeg worden geboren, krijgt mijn moeder misschien wel een leuk cadeau, die is op 17 april jarig. Dat zal dus een erg drukke periode worden, maar ik heb er nu al zin in!!!!!
Komende week de vk maar ff bellen om een afspraak te maken voor de echo met 12 weken. Zal wel weer spannend worden. Bij de eerste was ik zo bang dat het niet goed goed zou zijn, omdat we een jaar daarvoor bij de echo erachter kwamen dat ons kindje toen niet leefde, dus dacht ik dat de geschiedenis zich zou herhalen, maar gelukkig was dat niet zo. Nu dus weer in spanning, maar ga er wel vanuit dat het goed gaat, waarom ook niet?
Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal snel gaat lukken, want jullie verdienen het! Zeker als ik lees hoe graag jullie het willen, terwijl het bij veel van jullie dan al zo lang duurt, dan moet je echt een doorzetter zijn! Ik heb daar echt bewondering voor!
Ik hoop jullie dan ook snel in het zwanger forum tegen te komen!
Liefs, Paula