tranen

- slik -

Maar uhhh ... niet op forumdagen om die reden????? Ben je mal!!! Volgende keer gewoon komen hoor!!! Het is geen examen of test of de rest één persoon wel leuk en aardig genoeg vind! Iedereen zal misschien een beetje onzeker zijn (of in ieder geval geweest de eerste keer). Het is alleen maar hartstikke leuk!

Liefs Nelleke

Hi oudje, dan wordt het toch echt eens tijd dat je de volgende keer ook naar een forumdag komt om samen met dit oudje (ook 38 jaar) kunt kletsen. Hahaha. Kom op joh, je bent er bij hoor de volgende keer!!

Fonske.

En dat mini forum weekend in Parijs dan ??? hahaha!
Dat was een eerste stap naar meer forumdagen hoor!

Je bent natuurlijk helemaal niks verplicht, maar het zou zo jammer zijn als je jezelf en je kids van een leuke dag onthoudt!

Dus, tot ziens dan maar?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hé Pas,
Zijn de tranen weer een beetje gedroogd ?? Wij hebben gister ook alle babykleertjes weggedaan. Gelukkig heeft de koopster nog wel 2 kleine mutsjes over gelaten(pff, was zo bang dat ze die allemaal mee zou nemen). Maar ook ik ben bezig om de babytijd voorgoed af te sluiten....

Ennuh, oudje ?? Ik heb er niets van gemerkt hoor in Parijs. Volgens mij ben jij één van de leukste mama's die de jongens zich kunnen wensen en natuurlijk ieder huisje heeft zijn kruisje, bij ons knettert het idd ook wel eens.. En een forumdag hebben we natuurlijk in Parijs al gehad. Ik heb nog wel een paar foto's waar jij en je familie op staan, dus is dat natuurlijk een hele goede reden om bij de volgende forumdag te zijn !! Jorick heeft met je 2 oudste boys al lekker gespeeld in de ballenbak in Parijs dus dat zal die dag ook wel helemaal goedkomen en wij moeten nog heel veel bijkletsen !!

Groetjes Jolanda

Lieve pascal,
Heel begrijpelijk dat je dit alles voelt.
Ik weet nog dat je het ook zo moeilijk vondt dat Chris je laatse zwangerschap werdt.
Dat lijkt mij ook heel moeilijk, ik ben ook z'on gevoelsmens.
Overal heb ik altijd herinneringen aan,dus dat wordt hier  tegen die tijd ook nog wat.. .
Je hebt gelijk het eerste jaar is zo bijzonder,ik heb ook zo genoten.
Ik genoot van elk dingetje,was nog helemaal niet met andere dingen bezig de eerste tijd.steeds neem je weer afscheid van iets.
de kinderwagenbak,het laatste flesje...
Nu kan Mila alles al zelf,ze gaat zo hard..
Soms heb ik daar echt moeite mee....
Gooi je gevoelens er lekker uit,en als je er nog meer over kwijt wilt weet je me te vinden.
natalie.

Terug
Bovenaan