Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Huh? Als je het mij vraagt, klopt dit absoluut niet. Ons traphekje is in ieder geval echt wel een stuk hoger dan het ledikant was. Traphekje komt nu nog boven het hoofd van mijn peuter uit en daar komt ‘ie dus echt niet overheen.Zodra ze uit een ledikant kunnen klimmen, kunnen ze ook over het traphekje klimmen.
Huh? Hoe klein is jullie peuter? Of hoe mega hoog is jullie t traphekje? Traphekje is doorgaans 75cm hoog..Huh? Als je het mij vraagt, klopt dit absoluut niet. Ons traphekje is in ieder geval echt wel een stuk hoger dan het ledikant was. Traphekje komt nu nog boven het hoofd van mijn peuter uit en daar komt ‘ie dus echt niet overheen.
Ons traphekje zit bij de trap, niet bij de slaapkamer.
Bij de meeste ledikanten kan de bodem nog een aantal keer naar beneden, zodat je op het laatst praktisch gezien gewoon een langwerpige box hebt.Huh? Als je het mij vraagt, klopt dit absoluut niet. Ons traphekje is in ieder geval echt wel een stuk hoger dan het ledikant was. Traphekje komt nu nog boven het hoofd van mijn peuter uit en daar komt ‘ie dus echt niet overheen.
Ons traphekje zit bij de trap, niet bij de slaapkamer.