Traphekje slaapkamer

Nee gewoon bij de trap. Zou niet weten waarom er een traphekje bij de slaapkamer van je kind zou plaatsen. Kan de deur dan nog wel dicht?
 
Zodra ze uit een ledikant kunnen klimmen, kunnen ze ook over het traphekje klimmen.
Huh? Als je het mij vraagt, klopt dit absoluut niet. Ons traphekje is in ieder geval echt wel een stuk hoger dan het ledikant was. Traphekje komt nu nog boven het hoofd van mijn peuter uit en daar komt ‘ie dus echt niet overheen.

Ons traphekje zit bij de trap, niet bij de slaapkamer.
 
Huh? Als je het mij vraagt, klopt dit absoluut niet. Ons traphekje is in ieder geval echt wel een stuk hoger dan het ledikant was. Traphekje komt nu nog boven het hoofd van mijn peuter uit en daar komt ‘ie dus echt niet overheen.

Ons traphekje zit bij de trap, niet bij de slaapkamer.
Huh? Hoe klein is jullie peuter? Of hoe mega hoog is jullie t traphekje? Traphekje is doorgaans 75cm hoog..
 
Huh? Als je het mij vraagt, klopt dit absoluut niet. Ons traphekje is in ieder geval echt wel een stuk hoger dan het ledikant was. Traphekje komt nu nog boven het hoofd van mijn peuter uit en daar komt ‘ie dus echt niet overheen.

Ons traphekje zit bij de trap, niet bij de slaapkamer.
Bij de meeste ledikanten kan de bodem nog een aantal keer naar beneden, zodat je op het laatst praktisch gezien gewoon een langwerpige box hebt.

Misschien dat de hoogte niet exact gelijk is aan een traphekje, maar zodra ze kunnen klimmen, kunnen ze over beide.
 
Onze houdini klom met slaapzak eerst uit bed, en dan over het traphekje… Zijn tot op de dag van vandaag van vandaag blij dat we het zagen gebeuren en konden voorkomen dat ze over het traphekje heen naar beneden klapte…
Toen direct het hekje weggehaald en geleerd dat ze op gaar billen naar beneden moest…
 
Ik denk dat wij een hoger dan gemiddeld traphekje hebben dan. Onze peuter van 2,5 is rond de 90cm. Hij komt niet boven het trapje hekje uit. Hij kan klimmen als de beste maar als hij op de onderste reling van het traphekje gaat staan komt hij maar een klein stukje hoger dus dat lukt hem alsnog niet. Verder zijn er alleen verticale spijken dus niks om mee omhoog te gaan.
 
Terug
Bovenaan