Traphekje slaapkamer

Weet niet of het nog relevant is, maar kwam hier om (ongeveer) hetzelfde te vragen. Alleen dan ook om huisdieren uit de slaapkamer te houden. Misschien heb je allang een oplossing gevonden, maar wij hebben deze gehaald en werkt echt top.

Ik zou je kindje wel in de gaten houden. Mijn zoontje klom toen hij net kon staan gewoon uit zijn ledikantje. Dat heeft hij 1 keer gedaan en toen heb ik direct de spijlen uit zijn ledikantje gehaald. Dat wilde ik echt niet nog een keer meemaken.

Wij hebben de deurklink omhoog gemonteerd vanaf toen onze dochter uit het ledikant kon klimmen. Dan kan ze 's nachts in ieder geval niet door het huis gaan spoken zonder toezicht. Bij mijn schoonouders een keer twee trappen omlaag geklommen in slaapzak en zat ze in de keuken druiven te eten. Ze is 2,5...

Zijn er ouders die hun traphekje hebben gemonteerd bij de slaapkamer van hun kleine? Zo ja, wat zijn de ervaringen?
Wij hebben een traphekje voor de trap. Zelf zou ik ook een traphekje voor de kamer van mijn zoontje willen (3jr), dit heeft mijn zus ook. Dat gaat helemaal top. In de ochtend wordt die kleine wakker, speelt lekker in haar kamertje en kan dus niet de kamer uit. Alleen wilt mijn man het niet. Die vind bij de trap al genoeg, snap ik ookwel. Maar ik zou zelf nog eentje extra voor de kamer doen! lekker rustig!

Terug
Bovenaan