traplopen

hoi meiden

nou ons Bram kan traplopen, dus dat scheelt weer een hoop tilwerk
en meneertje vond het zo leuk dat hij meteen 8x omhoog klauterde......
had hier graag foto's van gemaakt maar helaas toen ik de foto wou knippen deed de camera het niet meer (teveel foto's gemaakt van Bram denk ik) maar ben zo trots op hem dat hij dat nu ook kan...........

liefs ilona

Leuk is dat he!
Rik kan ook omhoog en in tegenstelling tot Jesse van Lin gaat Rik ook al naar beneden. Ik loop er wel voor hoor en houd hem enigzins vast, maar Rik kan met zijn buik richting trapkant ook naar beneden, ook via zijn billen kan ie van de trap. Bij ons op het CB zeiden ze dat het goed was dit al te leren namelijk!

Maar je mag uiteraard TROTS zijn en lekker he scheelt wat gewicht in je handen haha!

X Saskia
mv Rik 20,5 mnd

Ook hier al een tijd een traploper. Maar inderdaad alleen nog maar omhoog. Maar de kindjes beginnen echt zwaar te worden dus het is heel handig. En mocht je toch nog een foto maken dan zien we hem graag alsnog he haha

groetjes Linda

Hee hoi,

hier ook een traploper! omhoog EN ook naar beneden!!! het heeft even wat oefenen gekost maar nu gaat het helemaal goed en begint ze bovenaan ook netjes door zich eerst om te draaien en dan met de buik naar de trap toe netjes treetje voor treetje naar beneden. Ik loop er nog wel vooraan maar het gaat echt altijd goed.
Wel grappig want in de kamer hebben we ook een klein trappetje van 2 treden en daar kon Alice altijd al van af ookal was het soms met het hoofd eerst. Op de vloerbedekking ging dat altijd wel goed. Sinds ze nu van de "grote" trap goed af kan gaan doet ze dat kleine trappetje ook inenen goed!

Groetjes Alberdien

O, wat knap zeg!! Eline loopt net twee weken los, dus dat zal nog wel een tijdje duren voordat ze kan traplopen.... Heb je het nog geoefend, of kon hij het zomaar ineens?

ja hier ook een traploper!naar boven doet anouk al een tijdje,ik loop er wel achter uiteraard.en naar beneden hou ik haar ook nog goed vast maar als we aan de trap staan is het al ZELLUF.

nou ja het scheelt weer sjouwen

gr petra

Terug
Bovenaan