traplopen

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2009 18:13:16'));

O, wat knap zeg!! Eline loopt net twee weken los, dus dat zal nog wel een tijdje duren voordat ze kan traplopen.... Heb je het nog geoefend, of kon hij het zomaar ineens?

Nou dat hoeft niet lang te duren hoor
Kyan loopt sinds een maand los en sinds  2 weken  de trap op! Dus hou haar maar goed in de gaten!  Kyan hoefde ook niet te oefenen!
Ik dacht laat ik hem eens proberen, kijken wat ie doet.  Ik er strak achter maar meneer was zo boven hoor!
Onvoorstelbaar kleine  duveltjes!

Groetjes Saskia

Hoi Ilona,

Wat goed van je ventje!!!   Trap af heb ik Jennifer wel geleerd, maar trap op deed ze zelf.

Jennifer blijft trappen interessant vinden, ze vindt het behoorlijk leuk om gewoon op de trap te gaan zitten haha.. en dan roept ze: Mama zitten!!!! hihi wel grappig hoor.

Jennifer gaat met haar billen de trap weer af, maar de laatste tijd wil ze al lopend de trap af. Dan houd ik haar ene handje vast en met haar andere handje probeert ze de trapleuning vast te houden.. daar is ze nog iets te klein voor , maar ze denkt dat ze alles al kan..hahaha...  

Nou succes met je mannetje!!

gr. Ilone

Hoi hoi,

ook ons Dylano kruipt de trap op en af. Hij vind het niet meer zo leuk als int begin, maar scheelt idd een hoop tilwerk met zn 16kg schat ik
Als hij de trap niet op wilt, zet ik de poes daar, en dan komt ie wel hoor, arme poes

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan