trappelzak

A

Anoniem

Guest
Hallo hallo,
ik zit met een probleempje. ik ben al meerdere keren online opzoek geweest naar winkels met wintertrappelzakken. het liefst met afritsbare mouwen, maar dat is een bijzaak.
ik kan er geen vinden. ik kom alleen zomerversies tegen. of zoek ik gewoon zo verkeerd? hebben jullie een site waar ik terecht kan? we hebben tijdens onze kraamperiode 1 set gekregen, maar als een van de meisjes weer een volle pamper produceert in de nachtuurtjes dan zit ik met het probleem dat de trappelzakken niet in de droger mogen en het 2 bijna 3 dagen duurt voordat ze droog zijn.

graag tips.

thanks!!

groetjes,
Petra

Haai!

Ik haal ze gewoon bij de HEMA (kan ze trouwens niet in de webwinkel vinden), mouwen kunnen eruit en ze zijn lekker warm. Wel (saai) wit.

Prenatal heeft ze volgens mij ook, mét kleurtjes...

Succes met zoeken!

Ukkie26, mama van Lise (02-04-08, ik hoor hier eigenlijk niet )

Hoi Petra,

Ik heb een winterslaapzak van Prenatal met afritsbare mouwen. Ik moet er trouwens ook nog een halen, want als ik het 's ochtends gewassen heb hang ik het altijd op zolder waar mijn cv hangt, dan is die wel 's avonds  laat droog, maar kan hij hem niet overdag aan.

Suc6

Gr. Esther

Hoi Petra,
Ik weet dat er nu bij prenatal een witte met mouwen in de aanbieding is voor 17,99.
Hema heeft er ook 1, inderdaad een witte maar die is momenteel online uitverkocht maar misschien hebben ze ze nog wel bij jou in de winkel hangen.
Verder verkoopt minimonkey sinds kort een hele mooie (www. minimonkey. nl)

Maar even wat anders, hier gaan de slaapzakken gewoon de droger in.... Rits dicht en hij komt er na een uurtje weer droog uit. Geen probleem!

Groetjes L81

Getver, ik lijk wel achterlijk, kan geen hyperlink plaatsen.

je gaat dus naar www.prenatal.nl, webshop, baby- en peuterkleding en dan naar slaapzakken...

succes!

Ukkie26

@Ukkie 26: de link doet het wel hoor!!

Bij Hema en Prenatal zijn ze inderdaad verkrijgbaar ook met afritsbare mouwen.

En wat betreft de droger: ik stop ze er altijd in en dat gaat prima, nog noout gekrompen!

Succer ermee!

Terug
Bovenaan