trappelzak

De V&D heeft ook leuke winterslaapzakken voor meiden. Ik heb er onlangs eentje voor Sinterklaas voor onze dochter gehaald. Ik weet niet of het ook online te verkrijgen is, daar zie ik in de gauwigheid alleen de slaapzakjes zonder mouwen. Ik heb trouwens ook wel bij Olivia in maat 70 twee slaapzakjes (een met lange en een met korte) over elkaar aangetrokken, omdat ik in die maat toen geen goed gevoerde slaapzakjes kon vinden. Wellicht is dat ook een idee, mocht je er een keer te weinig hebben. Maar dan moet je natuurlijk wel weer voldoende zomerslaapzakjes hebben.

Hoihoi,

Ik heb ze ook gewoon bij de Hema en Prenatal gekocht. En de V&D heeft ze ook. En verder de betere babyspeciaalzaken.
En ik doe ze ook gewoon in de droger; geen probleem.

Groetjes en nog bedankt voor je leuke krabbel op Hyves.
Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Kijk eens op www.minimonkey.nl, die hebben een 3 seizoenen trappelzakje............gebruik hem nu een week of twee en bevalt prima. Kan zelfs in het autozitje door extra openingetje bij de billen........
Na het wassen even over de radiator en binnen 1 slaapje weer droog...............wel even flink stoken, whahaha!!

Succes ermee!

Rimke

ik heb er ook een van de HEMA, een mooie dikke, doe hem ook gewoon in de droger en dat gaat prima! En hij kost net niks.
groetjes Jacky

Hier ook eentje van de hema, lekker zacht en prima in de droger te doen inderdaad!
Hoe doen jullie eigenlijk je kleintje in bed, ik doe het zo: rompertje (meestal met mouwen) en dan de slaapzak en dan nog een lakentje en dun dekentje omdat hij het fijn vind om lekker strak ingestopt te worden en op de dag in een zijslaper slaapt...

Vind ik ook lastig!
Die handjes blijven altijd zoooooo koud!!
Ik doe een romper met korte mouwtjes en een truitje, of alleen een romper met lange mouwen.
Dan de slaapzak en daarover een dekentje en lakentje..........ze blijft hoe dan ook mooi op temperatuur en na die koude nachten van van de week...........brrrrrr! Moet er niet aan denken alleen dat slaapzakje............daarnaast doe ik haar inderdaad stevig onder de deken want ze komt uit een puckababy...........

Gr. Rimke

Bedankt voor de tips!!!!

Ik ben gister bij de Hema wezen kijken en daar hadden ze jammergenoeg alleen hele korte of hele lange trappelzakken en ook helemaal geen met lange mouwen.
ik heb ze bij de prenatal besteld.

een dekentje heeft voor deze dames helemaal geen zin. die schoppen ze meteen los of wurmen zich er uit. het maakt niet uit hoe je ze in bed legt, je vind ze nooit op die manier terug in bed. leg je ze met het hoofdje naar boveneind, liggen ze met het hoofdje naar beneden en ook andersom. daarom heb ik altijd een thermometer in hun kamer liggen en controleer ik hun handjes altijd voordat ik zelf ga slapen. mochten ze dan al koud zijn, laat ik de verwarming nog ff stoken. alle deuren open en  de warme lucht van de huiskamer etc trekt dan hun kamertje in.

daarom wil ik persee nu lange mouwen hebben voor onze lenige en wilde dames.

liefs,
Petra

Terug
Bovenaan