Traumatische bevalling

Lief myrthe!
ik ga je tips mee nemen. 
Gelukkig heb ik inderdaad veel familie en vrienden dus dan kan ik vaak mijn verhaal doen. Maar toch is het ook fijn om met vrouwen in contact te komen waar je de herkenning en erkenning in kan krijgen. 
Ik wens jullie allemaal veel sterkte maar ook het volle geluk. 
Groetjes Myrna 
 
 
Ik heb mijn verhaal al eens gedeeld hier. Kijk maar onder taboe over trauma bevalling (zoiets). Ik wens je veel sterkte met de verwerking. Na 17 weken zit het bij mij helaas nog steeds dwars. We willen graag een tweede over een jaar of twee.... Ik hoop dat het dan op alle vlakken weer kan.
 
Ik heb trouwens door complicaties ook geen bv kunnen geven. Het kwam niet voldoende op gang. Het is even flink slikken geweest. Nu wel blij met fv. We delen de nacht nu en dat is heel fijn. Zeker nu ze steeds langer doorslaapt.Met complicaties tijdens de zwangerschap ging het bij mij ging het o.a. met de pijnmedicatie mis. Ik had een stormbevalling. Het tegenovergestelde van de meeste verhalen hier. Ik trok de pijn niet en zoals van te voren duidelijk afgesproken werd er een ruggeprik gezet. Na 8 pogingen moesten ze het opgeven.Ik heb al overgevend vd pijn uiteindelijk na ander half uur persen en extra medicatie om die weeen sterker te maken, onze dochter op de wereld gezet. Ik heb 3 dagen liggen shaken vd adrenaline en vier dagen een katheter gehad omdat alles opgezet was. Na drie weken kreeg ik heftig bloedverlies omdat er een groot stuk placenta achter gebleven was. Bleek dus na de zoveelste inwendige echo. Ik moest toen met spoed naar de ok. En mijn meisje een nacht achter laten bij oma.Ik merk dat ik hier nog van onderste boven raak. Toch mss nog wat meer over schrijven. 
 
Terug
Bovenaan