trek in...........

Hey allemaal,

Hebben jullie ook zin in gekke dingen? Echt honger heb ik niet maar ik heb wel trek in wat zuurdere dingen enzo. En waar ik op dit moment echt een tik van heb is warme  anijsmelk en dan een schepje nescafe erdoor....raaaaaar. Hebben jullie ook trek in vreemde dingen?

Groetjes van mij
Petra

Hey Petra,

Ik ben nu 6 weken zwanger, heb niet echt trek in bijzondere dingen...maar ben altijd GEK op chocola.....dat KAN ik gewoon niet laten liggen.....én nu....???? Laat maar.....ik hoef geen chocola.....

groetjes mama30

ik heb geen trek in aparte dingen,maar wel vreselijk veel honger.en als ik misselijk word moet ik ook echt ff wat eten.ik loop de hele dag te eten.ik word er akelig van als ik eraan terugdenk wat ik allemaal op heb,maar als ik niet eet word ik juist akeliglastig he.meestal pak ik gewoon een boterham.gemiddeld elke 2 uur 1 a 2.reken maar uit.

Hoi Petra,
Nou dat herken ik wel, trek in gekke dingen. Ik ben nu verslaafd aan tosti kaas, en dat terwijl ik geen kaas lust! haha Ons kindje heeft nu al een bijnaam: Kaasje hihihi
Verder smul ik ook van een boterham met ragout.
En ook zeer opvallend is dat ik ineens geen chocola meer lust! En dat terwijl ik echt een chocojunkie was, met Sinterklaas heb ik zo'n 6 chocoladeletters gekregen, maar ik heb er nog geen hapje van genomen hihi.

Ik ben wel benieuwd waar anderen zoals zin in hebben!
Groetjes, Lieke en Kaasje ;) haha

hahaha dan heb je iig al wat chocola voor volgend jaar!

Grappig zeg. Ja ik heb ook echt trek in gekke dingen ja. Ook wel heel apart dat je geen kaas lust en nu wel hihi.

Eigenlijk zou ik deze dingen wel moeten opschrijven in een soort dagboek want later weet je ze echt niet meer. Hebben jullie een dagboek?

in het begin at ik best veel speculaasbrokken met slagroom, en nu is het brood met kaas, mayo en komkommer, heeeeeeel erg lekker!!

zijn jullie al bij verloskundige geweest?
wij hadden vorige week het intake gesprek en vrijdag de 21 de 1 ste echo. ( ben dan 7 week)
kan niet wachten tot vrijdag, voel me best onzeker, zeker omdat ik bijna ( zegmaar helemaal geen) kwaaltjes heb af en toe wel. en dan is sávonds als ik op bed lig dan word ik beroerd en ik heb nu voor het eerst dat ik weet door geslapen normaal werd ik wakker, en moest ik een broodje pasta eten nu had ik dat niet.
en soms heb ik 'menstruatie klachten' maar dat kan komen omdat de baarmoeder groeit,
maar ook als ik teveel op een dag heb gedaan..

Hoi,

Ik heb niet echt trek in speciale dingen!
Alleen wel trek in wat ik altijd al heel lekker vindt maar nu niet meer mag hebben, zoals monsou,brie,rosbief bieftuk ect.
Maar ja je moet er maar wat voor over hebben. hahahaha.

Gr .Charlotte_26

hallo allemaal

ik heb echt zin in alles wat vet is haha.. chips oliebollen enz enz... slecht he..

vooral hartige dingen heb ik veel zin in.. en zoete dingen in aanvallen haha

ach ja.. hoort er allemaal bij

Terug
Bovenaan