trek in...........

Hee Charlotte,

Even een reactie op wat jij schreef: monchou kun je gewoon eten hoor, tijdens de zwangerschap. Daar is niks mis mee. En wat brie betreft: alleen de soorten die van rauwe melk zijn gemaakt, zijn gevaarlijk. De meeste soorten kun je gewoon eten. Op de verpakking staat aangegeven of het van rauwe melk is gemaakt. en als je het niet vertrouwt: vraag het even in een kaaswinkel voor je een stukje koopt. dan weet je zeker dat je safe zit. Zeker met de feestdagen in het vooruitzicht is het jammer als je dit soort lekkere dingen voor niks laat staan.

Wilmi

Ik dacht dat ik er nog geen last van had, maar ook bij mij begint het nu.

Trek in.......

- kroketten en hotdogs (de worstjes dan)

HIHIHI, normaal eet ik het nooit. En gisterenavond laat zat ik met de warme worstjes op de bank!.

Helaas daardoor wel vanmorgen flink het zuur .

Ach ja, mn man ligt helemaal in een deuk ervan.

Liefs, Kitty

quote: Wilmi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2007 09:50:41'));
Hey Wilmi
Bedankt voor de Tip, nu kan ik dus gewoon heerlijk die dingen eten, dan valt het bij de vrienden en familie ook niet op dat ik het nu niet eet. Hahahah

Gr .Charlotte

Hee Charlotte,

Even een reactie op wat jij schreef: monchou kun je gewoon eten hoor, tijdens de zwangerschap. Daar is niks mis mee. En wat brie betreft: alleen de soorten die van rauwe melk zijn gemaakt, zijn gevaarlijk. De meeste soorten kun je gewoon eten. Op de verpakking staat aangegeven of het van rauwe melk is gemaakt. en als je het niet vertrouwt: vraag het even in een kaaswinkel voor je een stukje koopt. dan weet je zeker dat je safe zit. Zeker met de feestdagen in het vooruitzicht is het jammer als je dit soort lekkere dingen voor niks laat staan.

Wilmi

Hoi

Voor mij is dit de beste diët die ik tot nu toe ben tegengekomen!! Ik heb nergens trek in en eet VEEL minder dan normaal. 3 kilo lichter in minder dan 2 weken. Niet erg voor ik kan best 10-12 kg missen en ik geef mij (nog) niet over dus wat er binnenkomt blijft...
Snoep en chocola vind ik nu helemaal niets en eet ook liever geen vlees - behalve dan de ham-kaas-tomaat tosti dat ik ineens trek in kreeg...... Mijn man heeft net een juicer gekocht en maak met die sap van wortel, bleekselderij, komkommer, appel en peer - ziet er minder lekker uit, maar  dat drink ik wel op.

Mor 74 aka Charlotte

Terug
Bovenaan