Trek "honger"midden in de nacht?

hallo,

Gelukkig ben ik niet de enige die hier dus last van heeft. ik heb dit ook niet iedere nacht maar ik deal er wel mee.

Ik wens jullie nog een fijne zwangerschap en tot ziens op het forum.

Groetjes moi28

Hahaha, zo herkenbaar!
Ik wordt ook bijna elke nacht wakker van een rommelende buik. Bij mij komt daar alleen nog bij dat als ik niks eet, ik ga overgeven. Overdag moet ik zeker elke anderhalf tot twee uur iets eten, dit gaat de misselijkheid tegen. Dus het lijkt mij logisch dat ik 's nachts ook honger krijg.
Er ligt tegenwoordig altijd een banaan op m'n nachtkastje, en daarnaast plunder ik de koelkast!

Ik had dat bij mijn tweede ook. Ik ging vooral voor de beschuitjes met rooboter en pure hageltjes... Heerlijk. Maar na de geboorte was het ook meteen over. Volgens mij is zowel honger als eten niet slecht, alleen ontzettend vervelend en misselijkmakend.

Hallo,

allemaal vannacht was weer z.n nacht tijdens het onweer heb ik mijn banaan opgegeten recht op in Bed je wil niet weten hoe vaak ik op de "foto" ben gezet!!

Haha

Nou volgens mij leeft het genoeg dat nachtelijke eten hihi

Als ik dit zo lees, ben ik dus echt de uitzondering op de regel!
Ik eet omdat ik weet dat het moet, maar ik heb geen eetlust en als ik druk bezig ben, vergeet ik het ook gewoon echt! Als ik weet dat ik een drukke dag ga krijgen, zet ik van te voren mijn alarm op bepaalde tijden, zodat ik de tijd kan nemen om te ewten, maar doe ik dat niet, dan vergeet ik het gewoon echt!
En 's nachts wakker worden van de honger, dat kan ik niet, moet vaak plassen, of word wakker omdat ik me weer eens om wilde draaien wat niet zo soepel meer gaat, maar honger heeft me nog niet wakker gemaakt...

Ben ook nog maar 8 ons aangekomen in 29 weken zwangerschap, maar met een startgewicht van 95 kon dat volgens de vk geen kwaad! Ook mijn bloeddruk, hB en suiker zijn gewoon prima in orde, dus het zal wel loslopen dan...

groetjes
Sas

Terug
Bovenaan