Tricot slen: aanrader of niet???

A

Anoniem

Guest
Ik ben erg benieuwd.
Ik wilde namelijk zo'n draagdoek aanschaffen zodat ik straks mijn kleine tijdens het studeren kan "ombinden"...
Leek me ook handig voor onderweg en bij BV, maar nu lees ik net bij iemand dat dit een van de miskopen was.........

Iemand ervaring hiermee???
Heb geen zin om veel geld uit te geven aan een miskoop...

Liefs Nika

misschien idee om even marktplaats af te speuren voor een tweedehands dan kan je kijken of het bevalt en altijd nog een "mooiere" kopen..

hoi,

Ik heb hem ook maar ook nog niet geprobeerd daar de kleine in sept komt.
Maar wat de ene een miskoop vind, vind de ander geweldig. Ik las ook dat sommige de voedingskussen een miskoop vind, nou ik kan niet zonder. Ik do egeen oog dicht als ik dat ding niet bij me heb liggen voor steun.
Maar mij lijkt de tricot slen echt super omdat het gewicht ook helemaal verdeeld is, het is net of je nog zwanger bent. Ik heb wel even mijn zoontje van 1,5 erin gehad voor het idee, maar ik moet zeggen dat ik hem makkelijk hou hierin, terwijl als ik hem in een draagzak heb ik enorm last van mijn schouders en nek krijg.

gr Cares

Hallo,

Ik heb deze doeken nog in het donkerblauw, mijn oudste heeft hier lekker in tegen mij aan gezeten.

Ik heb ze al eens op marktplaats gehad. Als je belangstelling hebt, wil ik je wel wat foto's mailen? Ze zijn donkerblauw. Nieuw zijn ze 49,95. ( tenminste 2 jaar terug).
Ze zien er nog heel goed uit.

Laat maar weten.

Groet

Hoi,

Ik heb de minimonkey besteld. Erg stoer ding en lekker betaalbaar! www.minimonkey.nl

gr.ing

Heel erg bedankt voor de reacties, denk dat ik het toch maar gewoon moet proberen (idd wat voor de ene een miskoop is....).

Maar Ponyville, je hebt wel gelijk: eerst maar tweedehands proberen!

Dus Roma06: Je mag mij wel wat foto's toe mailen: ankhnika@yahoo.com  

Liefs Nika

Tricot-slen

echt geweldig!!!!!

Wij gebruiken met heeeeeeel veel plezier!
Zo gezellig met je kleine!

Ga voor de tricot-slen zou ik zeggen!

Hoi,

Ik heb hem ook, leek me op voorhand erg handig, echter verassend  weinig gebruikt (2 kinderen). Dat knopen gaat op zich wel, echter op een gegeven moment hangt de kleine voor je gevoel veel te laag (had ook wel zware en snelgroeiende kinderen), het rekt toch mee dat tricot.

Het is in die zin wel confortabel omdat je lekkere brede banden om je schouder hebt en dat "snijdt" minder dan zo'n reguliere buikdrager. We hebben de tricot slen tijdens één vakantie gebruikt tijdens wat wandeltochten.

Voor de rest heb ik  lekker met ze rondgelopen in de wandelwagen, daar sliepen ze altijd heerlijk in.

Gr,
Maria

Terug
Bovenaan