Tricot slen: aanrader of niet???

Ik vind hem wel fijn. Je kindje kan er echt vanaf dag 1 in en je hebt er echt lang plezier van. Het gewicht is goed verdeeld, waardoor je er lang mee kunt lopen.
Ik vind hem erg fijn.
Zou je wel aanraden hem via marktplaats te kopen. Check wel even of de gebruiksaanwijzing erbij zit.
Groetjes Veerle

hoi,
ik heb ook een tricot slen en ben er zeer tevreden van! heb wel ook nog een baby bjorn van iemand kunnen lenen dus heb beide gebruikt. De tricot slen gaat zeker langer mee, dwz, als ik m'n zoontje te zwaar vond voor in de baby bjorn, ging het wel nog in de tricot slen.
toen hij een paar weken oud was is hij zelfs in de draagdoek mee naar de les geweest, hij heeft er rustig de volle 3 uur in liggen slapen, en ook tijdens het studeren kon hij zo lekker tegen me aanliggen terwijl ik toch wat kon doen.
succes ermee!
jasm.

Ik heb hem bij mijn dochter vanaf de  tweede week tot nu (ze is nu ruim anderhalf) gebruikt, ik vind hem sùper! Misschien kun je hem anders als cadeau van iemand vragen? Ik heb hem van m'n stiefmoeder gekregen.
Het voordeel van de tricotslen vind ik echt dat hij het gewicht goed verdeeld en dat je dor verschillende manieren van knopen er ècht lang plezier van hebt! Het is ook wel een beetje afhankelijk van hoe kinderwagen-fan jij bent, ik heb sinds mijn dochters geboorte de kinderwagen maar 4 keer gebruikt omdat ik het gewoon een onhandig rotding vond in winkels en op straat en ik het veel prettiger vond mijn kindje dicht tegen me aan te dragen!

Dank jullie voor de reacties!

IK BEN OM!!!

Zoals jullie hem omschrijven is het toch echt iets voor mij!!!
Handig met studeren en ik ben idd niet zo'n grote kinderwagen fan (heb bij mn zoontje zo'n baby bjorn gebruikt)

Snel marktplaats afstruinen (of mn moeder lief aankijken)

Liefs Nika

Terug
Bovenaan