triespies

A

Anoniem

Guest
Hoi Triespies,

Ik ben weer terug van vakantie.
Ben bij de huisarts geweest en mag morgen een echo laten maken, waarom evt.mijn menstruatie uitblijft.

Hoe verloopt het bij jou? Al een menstruatie gehad?

Groetjes, Sarah

Hey Sarah,

Ik zie je berichtje nu pas.

Heb je een leuke vakantie gehad??

Je menstruatie is nog steeds niet geweest?? Is er een mogelijkheid dat je zwanger bent of is je lichaam helemaal van de waps?
Hoe was je echo en hebben ze ook kunnen zien hoe, wat en waarom? Ik ben wel heel benieuwd of je iets wijzer bent geworden.

Bij mij is er niet zoveel gebeurd. Als ik weer dezelfde cyclus heb  als voor de zwangerschap dan zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. Ben dus heel benieuwd, maar denk niet dat ik zwanger ben. Ik heb wel erg veel hoofdpijn en ben veel moe, maar heb verder nergen last van. Toch is het wel wel spannend.

Laat je even weten hoe het geweest was vandaag?

Groetjess

quote: triesepies reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2008 21:08:58'));

Hey Sarah,

Ik zie je berichtje nu pas.

Heb je een leuke vakantie gehad??

Je menstruatie is nog steeds niet geweest?? Is er een mogelijkheid dat je zwanger bent of is je lichaam helemaal van de waps?
Hoe was je echo en hebben ze ook kunnen zien hoe, wat en waarom? Ik ben wel heel benieuwd of je iets wijzer bent geworden.

Bij mij is er niet zoveel gebeurd. Als ik weer dezelfde cyclus heb  als voor de zwangerschap dan zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. Ben dus heel benieuwd, maar denk niet dat ik zwanger ben. Ik heb wel erg veel hoofdpijn en ben veel moe, maar heb verder nergen last van. Toch is het wel wel spannend.

Laat je even weten hoe het geweest was vandaag?

Groetjess

Hoi Triespies,

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooi weer en lekker genoten van het met zijn drieen zijn.

Gisteren voor de echo geweest en er in iedergeval geen eisprong in aantocht. Wel zijn er genoeg eicelletjes zeg maar. Nu heb ik voor 1 juni weer een afspraak bij de huisarts.

Spannend hoor voor jou of je morgen hopelijk niet ongi wordt. Het zou super zijn als het in 1 keer raak is natuurlijk.

Groetjes, Sarah

Ohja nog wat raars.
Ik heb nu een beetje pijn in mijn borsten en een ongi achtig gevoel in mijn buik.
Vorige week zaterdag leek het heel erg of de   ongi echt zou doorbreken.
Nu vraag ik me af of ze met een echo evt zo;n prille net ingenestelde zwangerschap zouden kunnen zien. Er was namelijk wel genoeg baarmoederslijmvlies.
Stom he waar je alllemaal niet over na gaat denken.

Gr. Sarah

Hey,

Dat is inderdaad wel heel raar. Dan heb je misschien vorige week inderdaad je eisprong gehad. Zou wel heel super zijn. Je zou dan volgende week kunnen testen?? even snel uit het hoofd. Ben heel benieuwd. Hier is alles nog heel normaal voel niks vreems dus zal wel gewoon ongi worden. Ik ga proberen te wachten met testen tot zondag (als ik dat vol hou). Ben niet zo heel geduldig.
Hoe oud ben jij en hoe gaat het met jullie hummel? Is volgende week alweer 1 jaar. (als ik het goed onthouden hebt) Zou dan wel een leuke verrassing zijn als je dan inderdaad zou testen en positief is.
Ik denk niet dat je z'n prille zwangerschap op de echo al zou kunnen zien. Als ik me goed herrinder dan kan je pas bij een week of 7 (als je geluk hebt) iets op de echo zien. en bij een inwendige echo al iets eerder maar niet zo vroeg volgens mij. Ga je maandag je huisarts bellen?? Ben benieuwd wat hij daarvan zegt.

Groetjess

Volgende week is helaas de huisarts op vakantie, dus kan dan pas 1 juli terecht.
Ik ben 30 jaar en mijn zoontje word de 30e 1 jaar.
Hoe oud ben jij en had geloof ik ook een zoontje toch? Hoe oud is hij/zij.
Moeilijk he om zo lang te wachten!
Hopelijk is het dan snel zondag.

Groetjes, Sarah

Hey sarah,

Das balen dat de huisarts op vakantie is, maar is er niemand anders die je vragen kan beantwoorden??
Ik heb al een dochtertje, is nu bijna 10 maanden.
Ik kon dus niet tot zondag wachten en heb vanmorgen een test gedaan. en ik ben heel voorzichtig een beetje blij, want er stond 1 dikke streep en een heel licht streepje ernaast. durf nog niet helemaal blij te zijn. Zou wel super zijn want dan is het dus meteen raak. Mijn vriend was ook heel voorzichtig wel heel blij maar zei doe maandag nog maar een testje voor de zekerheid.
Ga jij volgende week een test doen??

groetjess

Super hoor een streepje.
9 van de 10 keer zit het dan wel goed.
Ik hoor het maandag wel of het zo is.
Het zou wel super zijn zo de eerste ronde.

gr. Sarah

Terug
Bovenaan