quote: triesepies reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2008 21:08:58&apos

);
Hey Sarah,
Ik zie je berichtje nu pas.
Heb je een leuke vakantie gehad??
Je menstruatie is nog steeds niet geweest?? Is er een mogelijkheid dat je zwanger bent of is je lichaam helemaal van de waps?
Hoe was je echo en hebben ze ook kunnen zien hoe, wat en waarom? Ik ben wel heel benieuwd of je iets wijzer bent geworden.
Bij mij is er niet zoveel gebeurd. Als ik weer dezelfde cyclus heb als voor de zwangerschap dan zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. Ben dus heel benieuwd, maar denk niet dat ik zwanger ben. Ik heb wel erg veel hoofdpijn en ben veel moe, maar heb verder nergen last van. Toch is het wel wel spannend.
Laat je even weten hoe het geweest was vandaag?
Groetjess
Hoi Triespies,
We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooi weer en lekker genoten van het met zijn drieen zijn.
Gisteren voor de echo geweest en er in iedergeval geen eisprong in aantocht. Wel zijn er genoeg eicelletjes zeg maar. Nu heb ik voor 1 juni weer een afspraak bij de huisarts.
Spannend hoor voor jou of je morgen hopelijk niet ongi wordt. Het zou super zijn als het in 1 keer raak is natuurlijk.
Groetjes, Sarah