triespies

Hey Sarah,

Ik heb vonmorgen nog een test gedaan van een ander merk en ja hoor weer een streepje. en gelukkig: deze is een stuk duidelijker.  
Ik ben dus gewoon ZWANGER, kan het bijne niet geloven.

Ik ben benieuwd wat je maandag te horen krijgt, laat je me nog even weten.
Ik zal in ieder geval voor je duimen. Ik zag dat je daar ook een topic over geopend hebt en als je dat zo allemaal leest is er ook een hele grote kans dat ze hetnog niet hebben kunnen zien. Dat zou super zijn natuurlijk. Ik daz voor je duimen.

Heel veel Groetjess

Gefeliciteerd!!

Je weet nu dan wel  zeker dat jullie as het allemaal goed gaat een tweede kindje krijgen.
Vandaag er lekker van genoten???

Ik kan helaas pas volgende week dinsdag bij de huisarts terecht, dus ik zal nog even geduld moeten hebben.

Groetjes, Sarah

Hey Sarah,

Ja we hebben het weekend genoten, maar het is nog wel een beetje onwerkelijk.
Hoe voel je je?? rara kwaaltjes of gewoon jezelf? Heel veel succes met wachten en zal voor je duimen. Laat je wel even weten hoe het bij de huisarts is geweest of als je een test doet??

Groetjess

Ik heb niet meer echt kwaaltjes, dus zal ik het wel een beetje gevoeld hebben omdat ik het zo graag wil. Wel nog af en te in mijn buik, maar misschien komt dit hopelijk doordat de cyclus weer op gang komt. Vaag kan ik me herinneren dat ik dat ook had na de vorige zwangerschap (maar dacht toen dat het door de hormonen kwam). Het is gewoon afwachten.
Hoe voel jij je nu?
Ik laat het volgende week wel horen hoe het was.

Groetjes, Sarah

Hey Sarah,

Ik voel me nog steeds goed. heb eigenlijk nergens last van, behalve dat ik heel erg moe ben en hoofdpijn heb( maar dat heb ik heel veel).Ik ben niet misselijk of andere rare dingen. Ik heb net een afspraak gemaakt  met moeders voor moeders. Ik denk dat ik daar maar aan mee ga doen. Voor degene bij wie het niet zo makkelijk gaat. Ik zal voor je blijven duimen en hoor wel hoe het gaat. Succes met wachten.

Groetjess

Goed om te horen dat je je goed voelt. Lekker genieten dus!!
Heb je al naar de verloskundige gebeld om een afspraak te maken?

Hier had ik vrijdag afscheiding waarmee ik draadjes kon trekken, dus misschien is er dan nu een eisprong geweest? lekker onderwerp he!!!
Ik dacht dat ik voor mijn vorige zwangerschap mijn lichaam zo goed had leren kennen omdat ik een ruim een jaar de pil niet had geslikt. Nou ik heb nu geen idee hoe mijn lichaam in elkaar zit.
Dinsdag in iedergeval nog even naar de huisarts.

Groetjes, Sarah

Hey Sarah,

Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. ik denk dat ik dat vanmiddag ga doen.

Als je die rare afscheiding hebt gehad heb je waarschijnlijk ook je eisprong gehad. Heb je wel goed geklust zeker??? hihihi
Heel veel succes bij de dokter en hoop dat hij al je vragen kan beantwoorden. Laat je het even weten hoe 't was??

Groetjess

Hoi Triespies.

Ik ben naar de huisarts geweest en schijn pcos te hebben. Wel raar om te horen als je twee maal vlot zwanger bent geworden en een cyclus had van 35 dagen. Nu denk ik dat ik dan toch nog te zwaar ben. ik ben nu 80 kilo en 1.68 lang.
Ik heb nu voor 1 augustus een afspraak staan bij de gyn, maar hoop dat ons klussen goed heeft geholpen en er dan niet meer heen hoef. Ha,ha!!!

Laat je horen wanneer je naar de verloskundige gaat?

Groetjes, Sarah

Terug
Bovenaan