TRIIINNGG TRIIINGG!!!! DINGGGG DONGGGGG!!!!! : /

Hallo Allemaal !!!

Ik denk dat er een heleboel al besloten hebben een winterslaapje te gaan doen???? Mijn lieve hemel wat is het hier stil!!!
Nou ja misschien stilte voor de storm?????????????

groetjes Costa

Hoi Costa

Ik heb even verzaakt.
Hectiek op het werk en mijn beste vriendin die psychotisch is geworden deze week, waardoor er 2 kinderen opgevangen moesten worden.
Ik lees wel elke dag, maar heb te weinig tijd voor andere dingen
Maar het is weekend............joehoe

Liefs

Lydia

Hmmmm lekker slapen, kan er geen genoeg van krijgen .

Hoe is het met jou dan?

Hier gaat alles goed, flinke verkoudheid (bijna) achter de rug, verder erg druk en ik begin dik te worden. Maar goed dat is de bedoeling. Afgelopen vrijdag een routine echo gehad en mijn kleintje doet het erg goed. Hier ben ik echt enorm blij mee. Nu zo onderhand eens kinderkamer gaan bestellen enzo, leuk hoor. Over drie weken de sleutel van ons nieuwe huis, druk, druk, druk allemaal en ik zie er een klein beetje tegenop al dat regelen enzo.

Groetjes,
Daantje

hoi hoi!!

Hier ook iemand die al eventjes niet heeft gereageerd!! lekker weekje er tussen uit geweest en vooral op het strand gelegen (Turkije) en niet denken aan kindertjes!! Dus hopen dat daar maar weer wat uit gekomen is!! Verder beetje depri buitje, zullen de hormonen wel weer zijn. Nu maar weer eens kijken wat hier allemaal gebeurd is!!

groetjes Patricia

Hey Ladies, wat fijn dat er toch nog leven in de brouwerij is. Verontschuldigen hoeft natuurlijk niet hihi  maar het is alfijn dat er gewoon weer een teken van (goed) leven is. Ben blij dat het met jullie goed gaat!!
Ik zit momenteel zelf ook in een beetje rare bui. Ik was 3 dagen overtijd vorige week en heb langer gebloed dan normaal en de laatste 2 dagen veel bruin....bah!!
Ben nu een soort van hormonaal bommetje en ben niet eens zwanger!!!
Ik jank me suf om niks  en ben almaar moe. Zwanger worden geloof ik niet meer in momenteel, zit in een beetje negatieve spiraal. Maaaaarr....daar kom ik echt wel weer uit hoor
Nou ik hoor wel weer als er weer nieuws en Daantje....hiep hoi voor jou, ik wist al vanaf het begin dat jij een vechtertje in je buik hebt

Liefs Costa

Hoe is het eigenlijk met jou onderzoeken af gelopen?? Zal je misschien vast al ergens hebben opgeschreven, maar kon het niet terug vinden. Hoop echt heel erg dat jij en je mannetje er samen uit komen, en dat er ook voor jullie een kleintje komt!!
En wat dat hormonale!! Dat heb ik ook!! Verschrikkelijk! Gewoon gemeen hoe je eigen lichaam tegen je kan doen zo af en toe!!

groetjes Patricia

Hoi Patricia

Erg hè? die hormonen. Ik heb 1,5 dag vette ruzie met me vriendje gehad, we slingerden van alles naar elkaars hoofd!!!! Er kwam stoom uit mn oren gewoon....
Maar we hebben jankend en wel alles weer bijgelegd.....
Sja, denk je, volwassen mensen die ruzie maken om NIKS hahahahaha, best wel erg.
Maargoed, die onderzoeken hebben tot nu toe alleen positieve resultaten opgeleverd. Ik moet wel elke maand terugkomen, 10e dag vd cyclus om mn ei in de gaten te houden wat groei betreft en ik moet nog geprikt worden voor progesteron en chlamydia. Ach, we laten het allemaal maar over ons heen komen hoor en zo'n gedoe is het niet behalve dat HSG onderzoek was verschrikkelijk!! Hoest met jou nu?? Op die vervelende hormonen na dan

liefs Costa

haha, je dat ken ik!!! Soms moet je gewoon ruzie maken he?? Om niks dan maar!! Heb ik ook hoor!!

Met mij gaat alles goed, eindelijk beetje de rust gevonden. Lekker hele week op het strand gelegen in Turkije, dus dan mag dat ook wel weer!! Deze week nog vrij, en dus het bekende huis schoonmaak, en klus programma!! En nu hopen dat we maar weer snel zwanger worden he!! Dan heb je in ieder geval een reden voor de hormoontjes.

Wel heerlijk dat de onderzoeken goed uitpakken he?? Heb je in ieder geval 1 reden om je minder zorgen te maken!! En dat pijnlijke dat had ik toen nog gelezen ja!! Au!! Lijkt me helemaal niks!! Nou heel veel sterkte verder dan maar!! En gewoon af en toe ruzie blijven maken hoor!! Heb je een reden om het goed te maken!! hihi

groetjes Patricia

Terug
Bovenaan