TRIIINNGG TRIIINGG!!!! DINGGGG DONGGGGG!!!!! : /

hoi hoi costa

nou inderdaad een stuk rustiger hier dan voorheen... kan ook positief zijn???????
( minder vervelende dingen ...)

maar goed inderdaad ik was zelf ook minder hier maar las wel elke dag mee...

net weer wat opgeschreven.... wat leuks meegemaakt..

voor de rest gaat het zijn gangetje

en met jou..... he niet echt leuk...last van je hormonen.. en toch weer ongi???

he ik denk an je en toch blijf ik positief hier voor iedereen ... onze tijd komt echt......

p.s hoe is het weer in roosendaal... hier is het heerlijk...............

tobi

p.s tweede keer .. je had toch zo'n indo als gyn.. nou ik zag hem last inderdad wat een leuke man lijkt me dat , grappenmaker en erg energierijk.....  

Hoi Tobi!!!
Hee wat goed, dat voelt als weer een overwinning he? Ik had het er in het begin ook walgelijk moeilijk mee als ik hoorde dat er iemand zwanger was.  Waarom zij wel en ik niet??? Natuurlijk hoop ik altijd dat het voor diegene goed blijft gaan want wij weten als geen ander hoe het voelt. In Bergen op Zoom (!!!) is het ook heerlijk weer. Roosendaal ligt er bijkant naast he? maar goed het zal daar toch niet sneeuwen lijkt mij hihi.
Die Indo is leuk he? Inderdaad een 'spring in 't veld' typje. Vrijdag mag ik weer naar dr Timmerman. Voor de follikelmeting en een gesprekje met haar. Moest eerst om 8.30 uur maar werd gbeld of het 2 uur later kon, pffff no problemo hahahaha!!

liefs Costa

he costa

sory,sorry,sorry,sorry...........roosendaal..pffff hoe kom ik er bij....wordt vergeetachtig     bergen op zoom natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dus je moet weer naar dr timmerman...........succes daar.... wel een lieve rustige vrouw vind ik..........

he ik ga even boodschapje doen...

liefs tobi

vergeef je me...

He Tobi
Natuurlijk vergeef ik je!!!! Ik ben zelf ook een zeef. Snachts doe ik oordopjes in zodat niet alles eruit loopt hihi.
Nou het is nog steeds lekker weer maar de nachten zijn wel heeeeeeel erg koud he? Dat is natuurlijk wel heel erg bevordelijk voor de maak van kindjes  hihi
Lekker dicht tegen elkaar aankruipen en ja mannen he? Zijn je voeten amper gewarmd aan de zijne denkt ie alweer............nou ja afijn...........ik ga maar es wat doen....hihi

liefs Costa

Terug
Bovenaan