trillen aan het eind van de dag

hoi   allemaal, ik lees al een tydje mee ik heb een vraag. vorige week was mn eisprong en heb ook flink geklust natuurlijk nu heb ik sinds een dag of 3 aan het einde van de dag dat ik heel erg staat te beven echt trillen ik word dan echt niet goed ik moet dan wel accuut wat eten en dan gaat het weer over hebben jullie er ook last van ? zou het kunnen zijn dat er wat zit te broeien van binnen??? haa of ben ik nu te voorbarig

Hoi, hoi,

Ja!!! Heel herkenbaar hoor. Ik moet nog een week voor mijn NOD, heb net op de wc. helder bloed weggeveegd(innestelingsbloeding?) en nu ik dit tiep word ik helemaal draaierig....
Laten we samen duimen op een positief bericht binnenkort!!!!
Liefs Gwen.

Nog effe: heb je ook last van je onderbuik of andere vaaaaaage klachten?
We kunnen elkaar door deze spannende week heen kletsen ,is wel leuk misschien?
Mijn NOD is   de 25ste. Ben ook naast het trillen zo hongerig als een paard!
Liefs Gwen.

hoi, ja ik vind wer niks meer aan ik lijk wel een oud wyf hahahaha ik heb wel last van mn liezen en geregeld een leeg gevoel in mn maag maar het raarste vind ik dat trillen dat ik dan moet eten en dan is het weg ik heb er nog nooit last van gehad vanaf de hoeveelste dag ben jij gaan trillen???

Hoi Manon

Wanneer dat trillen is begonnen weet ik eigenlijk niet zo goed, ik denk een dag of drie geleden.
Spannend he, in welke ronde zit jij en is dit voor je eerste kindje?
Ik heb zoals je misschien al ergens gelezen hebt, een zoontje van vijf en zit in mijn derde ronde.
Tot schtijvens weer. Ga nu effe sociaal op de bank mutsen.
Liefs Gwen.

hoi ik heb in maart een miskraam gehad bij 8 weken . nu 6 maanden verder en ben nog niet zwanger dus ja tis afwachten inderdaad dit is ons schrik niet vierde kindje dus ik vind het vreemd dat ik dit niet eerder heb gehad dus vandaar mn vraagstelling ik eet gewoon zoals ik normaal ook eet dus daar ligt het niet aan mn eisprong is afgelopen vrijdag geweest en moet nog ff wat langer wachten dan jij moet.vandaar dat ik vroeg wanneer jij begon te shaken hahaha nou mutse lekker op de bank en ik hoor wel weer ben benieuwd of er meer damens zijn met onze klachten

Hallo,

Ik heb zondag me eitje gehad.
Maar ik heb alleen een raar gevoel
in me onderbuik ja het is moeilijk
uit te leggen maar miscchien voelen
jullie dat ook wel?????
Ik heb geen last van trillen....
En ik heb NOD als het goed is rond
5 oktober!!!!

Groetjes Belinda en nu maar wachten.

Heel soms heb ik ookl ast van trillen aan het einde van de dag. Meestal rond 16.oo uur a 17.oo uur. Maar ik denk altijd dat hetwat heeft te maken met mijn suikergehalte. Want als ik dan wat zoetigs eet dan gaat het meestal wel over.

x Joyce

Terug
Bovenaan