trillen aan het eind van de dag

hoi gwen hoe ist weet je al wat meer?? hoop dat jij de glitters kan door geven aan ons . zelf heb ik nu een opgeblazen buik ik zit nu een week voor mn nod ik heb mn nod op 2 okt. spannend dus heb jij nog meer klachten erbij gekregen? ik heb een paar opliggende aders op mn borst maar ja ik voel ze verders nog niet echt pijn doen gisteren heb ik wel een lage rugpijn gehad heel de dag wat savonds gelukkig weer overwas ik hoop dat dat het innestelen is geweest alhoewel ik niet weet of je innesteling voelen kan nou ja ik hoop voor jou positieve berichten en ik hoor het graag hoe het is afgelopen groetjes

Hoi Manon,

Mijn ongie is wel doorgekomen afgelopen zondag, maar ik denk nog steeds dat ik wel eventjes zwanger was. Het schijnt heel vaak mis te gaan na twee weken, en meestal weet je dan nog niet dat je zwanger bent. Ik was echt verschrikkelijk moe (is nu ook ineens weer over) ,duizelig, vergeetachtig ,trillerig (had ik anders ook echt niet), maar ik had ook ergens het gevoel dat het mis zou gaan. Ik rekende er niet echt op.
Ik ben dus een week te vroeg ongesteld geworden, ik hoop dat jij meer geluk hebt en binnenkort een positieve test hebt!!!
Ik zal voor je duimen!
Liefs Gwen.

O ja, en Belinda, als ik jouw klachten zo lees, dan klinkt dat ook wel erg hoopvol!!!!

Terug
Bovenaan