trompeltje nat hebben jullie he took?

A

Anoniem

Guest
hallo lieve moeders bijn baby ze trompeltje is soms nat met bbeet je ontlasting en soms plas maken jullie dat ook mee bij jullie babys ?
en waardoor komt dat misshien do eik niet sde luier goed of doe ik het verkeerd?daarom misshien .
alle tips is welkom
groetjes adama

Hoi Adama,

hier hebben we ergens anders al eens uitgebreid over gesproken.
Veel moeders (ik ook) treffen met enige regelmaat 's ochtends kindje aan, dat door en door nat is. Wij hebben het opgelost door 's nachts een grotere luier aan te doen en door onze zoon rond 11 uur 's avonds nog eens extra te verschonen.
Andere moeders  doen bijvoorbeeld een plastic luierbroekje over de luier heen (kun je kopen bij de HEMA).
Lees anders eens het topic over de luiers onder het kopje 'verzorging'.

Groetjes, Marijon

ze is 5 maaanden de plastikebroekje past niet bij haar die had ik bij me zoon gebruikt toen ik met zindelijkheidstraining bezig was ik bedoel baby is je kind ookbaby?

Hoi Adama,

Lars is inmiddels al 15 maanden. Wij hebben ook veel moeten zoeken naar de juiste luier. En het gaat soms nog mis. Wanneer het rompertje nat wordt, dan is de luier gewoon te vol. Je zou een maatje groter kunnen proberen, of de + luiers van Pampers (dus bijv. maat 2+ ipv maat 2): die kunnen wat meer vocht opnemen.

Succes met het zoeken van de juiste luier! Marijon

hier zijn de meisjes ook soms nat in de ochtend. ik verschoon ze sindsdien 's avonds nog een keer en eigenlijk al na het drinken van 2 flesjes weer. mijn moeder gaf me de tip om maandverband in de luier te doen. ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat het nu goed gaat. misschien iets om te proberen...

Groetjes
Petra
mv Brenda en Samantha 9 mnd

echt een tip petra om maandverband te doen maar 1te keer gehoord ik denk dat d eluier te kleind is gebruik merk   kruidvat

Ik gebruikte dan een grotere maat luier die ik goed passend omdeed, en soms ook een echte pamper i.p.v. een goedkopere luier. 6 jaar geleden was er nog verschil in hoeveel vocht een merk luier op kon nemen. Weet niet of dat nog zo is.

Bij ons hebben de Pampers het ook niet gered...
Je zou toch verwachten, dat de fabrikanten in deze moderne tijd toch in staat zouden moeten zijn, om luiers te ontwerpen die de buikslapertjes de nacht door kunnen helpen?

Terug
Bovenaan