trompeltje nat hebben jullie he took?

Of je doet inderdaad misschien de luier niet goed om?

Luier goed uitvouwen  voordat je de luier omdoet.  Je moet nog 1 vinger tussen de luier en het buikje kunnen doen, dan zit ie precies strak genoeg. Daarna het elastiek van de plasrandjes goed trekken, zodat het goed bij de beentjes aansluit.

Duidelijker kan ik het niet uitleggen.
Of inderdaad een grotere luier proberen, misschien is dit het probleem.

Succes ermee!
Groetjes Renata.

O ja, heb op een couveuze afdeling gewerkt. En wat ook prima uit testen komt is de Aldi luier!! Echt qua kwaliteit meetbaar met pampers ofzo.

Groetjes Renata.

mijn zoontje had ook hele volle luiers snachts. hij was helemaal doorweekt smorgens.
ik deed er snachts een speciale inlegluier bij in. helaas kon ik die inleg luiers hier later niet meer krijgen. maar misschien dat ze bij jou in de supermarkt nog wel zijn.
een maatje grotere luier voor de nacht wil ook wel helpen.
ik heb vele soorten luiers geprobeert en kwam er achter dat de luiers van de kruidvat het beste waren. pampers enzo namen niet zoveel op als die van de kruidvat.

succes groetjes Joke

Hoi dames,

sinds wij overgestapt zijn op de Aldi-luiers in maat 5 en we Lars om 11 uur 's avonds extra verschonen, gaat het bijna alle nachten goed (even afkloppen...). Dus er is nog hoop.

Groetjes, Marijon

toen wij pampers hadden ging het op een gegeven momrnet elke keer mis zelfs overdag!!!
we hebben nu c-1000 luiers al een hele tijd en mn zoontje is nog niet 1 keer nat geweest

Terug
Bovenaan