A
Anoniem
Guest
heyhey
ook ik kan nathalia niet in slaap laten huilen.
vind het zo zielig.
heb het wel geprobeerd hoor, dan zat ik zelf jankend op de bank omdat ik mijn kindje liet huilen.
nu slaapt ze bijna elke nacht bij ons in bed.
maar ze heeft het door hoor! sinds een paar nachten valt ze nu in haar eigen bedje in slaap, maar zodra ze merkt dat ze tussaen de spijlen ligt ipv tussen papa en mama in, is het huilen.
vanacht was het 12 uur toen ze kwam.
hup, weer bij ons het bed in.
ik kan echt van alles gaan proberen hoor, (zingen, kroelen bla bla bla) maar t werkt echt niet.
ze is echt pas stil zodra ze bij ons in bed ligt.
ook niet goed natuurlijk. maar zo komen we wel alle 3 aan onze slaap toe. ( en stiekem vind ik het heerlijk om naast nathalia wakker te worden hihihi)
doen we er verkeerd aan?
misschien wel. maar ik denk dat het per kind verschillend is. zoals ik al zei: ik heb al van alles geprobeerd en niks werkt.
ik vind gewoon dat je lekker moet doen wat jij wilt.
liefs, do
ook ik kan nathalia niet in slaap laten huilen.
vind het zo zielig.
heb het wel geprobeerd hoor, dan zat ik zelf jankend op de bank omdat ik mijn kindje liet huilen.
nu slaapt ze bijna elke nacht bij ons in bed.
maar ze heeft het door hoor! sinds een paar nachten valt ze nu in haar eigen bedje in slaap, maar zodra ze merkt dat ze tussaen de spijlen ligt ipv tussen papa en mama in, is het huilen.
vanacht was het 12 uur toen ze kwam.
hup, weer bij ons het bed in.
ik kan echt van alles gaan proberen hoor, (zingen, kroelen bla bla bla) maar t werkt echt niet.
ze is echt pas stil zodra ze bij ons in bed ligt.
ook niet goed natuurlijk. maar zo komen we wel alle 3 aan onze slaap toe. ( en stiekem vind ik het heerlijk om naast nathalia wakker te worden hihihi)
doen we er verkeerd aan?
misschien wel. maar ik denk dat het per kind verschillend is. zoals ik al zei: ik heb al van alles geprobeerd en niks werkt.
ik vind gewoon dat je lekker moet doen wat jij wilt.
liefs, do