trots op jezelf...

Bij de oudste had ik totaal dat gevoel niet, zeker niet in het begin, maar toen had ik 4 nachten niet geslapen en voelde ik helemaal niets meer eigenlijk....

Nu had ik een bevalling van een paar uur en was ik zo op de been en vond ik mezelf helemaal geweldig....

Kan ook helemaal niet genoeg krijgen van dat kleine mensje, maar dat had ik bij de oudste ook!

Liefs Yvonne

Ik had dat wel bij mijn eerste. Maar bij de tweede kreeg ik een nabloeding van ruim 2 liter, waarmee ik juist het gevoel kreeg dat mijn lijf me in de steek heeft gelaten. Overigens was ook deze bevalling thuis, maar ben ik daarna met spoed naar het ziekenhuis gebracht.

Helaas heb ik dat trotse gevoel helemaal niet meer gekregen. De eerste bevalling heb ik gedaan, deze is em overkomen. En dat maakt net een cruciaal verschil in hoe ik het nu ervaar.

greet

Ja, hoor.. Tuurlijk ben ik trots. Ik heb 't 2 keer gedaan en ook helemaal zonder pijnbestrijding what so ever... Maar waar ik helemaal trots op ben is dat mijn kleinste meid zo'n vechter is en al onwijs is gegroeid!

Liefs van SOPHIE
mama van Quinty 4-10-2004 en Naima 24-11-2006, 32 wnk 1530 gram was 19-1-2007 uitgerekend

Terug
Bovenaan