Trots op jezelf?

ik ben ook wel trots geweest op mezelf.

heb de hele dag niks gedaan!!!! niks opgeruimd, niks gepoetst en zelfs nathalia haar bedje niet verschoond.
heb echt de boel de boel gelaten en alleen nathalia verzorgt (en mezelf natuurlijk).
heb veel met nathalia op het balkon gezeten en even naar het park geweest, en voor de rest op de bank gelegen.
erwin heeft net nathalia haar bedje verschoont,haar in bad gedaan en naar bed gebracht, de vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd en de speelgoed van de grond opgeraapt. (arme knul haha)

ik ben dus trots geweest op mezelf dat ik rust heb gehouden,
maar ben nog meer trots op mn mannetje, die dat allemaal uit zich zelf heeft gedaan, toen hij thuis kwam van zn werk. en trots op nathalia. die oh zo lief is geweest vandaag.

liefs, do

ik ben ook wel trots geweest op mezelf.

heb de hele dag niks gedaan!!!! niks opgeruimd, niks gepoetst en zelfs nathalia haar bedje niet verschoond.
heb echt de boel de boel gelaten en alleen nathalia verzorgt (en mezelf natuurlijk).
heb veel met nathalia op het balkon gezeten en even naar het park geweest, en voor de rest op de bank gelegen.
erwin heeft net nathalia haar bedje verschoont,haar in bad gedaan en naar bed gebracht, de vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd en de speelgoed van de grond opgeraapt. (arme knul haha)

ik ben dus trots geweest op mezelf dat ik rust heb gehouden,
maar ben nog meer trots op mn mannetje, die dat allemaal uit zich zelf heeft gedaan, toen hij thuis kwam van zn werk. en trots op nathalia. die oh zo lief is geweest vandaag.

liefs, do

Ik ben er trots op, dat ik me niet door mijn collega heb laten rond commanderen. Ik was het niet eens met wat zij van mij verlangde en heb gezegd dat wat zij wilde dat ik deed, ik mij daar niet goed bij voelde. Zonder ruzie of stemverheffing!
Ben er trots op!

Ik ben er trots op, dat ik me niet door mijn collega heb laten rond commanderen. Ik was het niet eens met wat zij van mij verlangde en heb gezegd dat wat zij wilde dat ik deed, ik mij daar niet goed bij voelde. Zonder ruzie of stemverheffing!
Ben er trots op!

Wat een goede topic!!! Maar ondanks dat ik niet lekker in m'n vel zit, kan ik hier wel op reageren!

Ik ben trots op mezelf omdat...

...ik als 17-jarige recreactiewerk heb gedaan op meerdere campings, ik stond zelfs op 1 camping voor een groep van 300 kinderen...

...dat ik als reisbegeleider een paar jaar mee ben geweest met begeleide vakanties voor mensen met een verstandelijke beperking. Waaronder 2 keer een 15-daagse reis naar Turkije...

...wij ondanks wat tegenslagen nog steeds stapel op elkaar zijn...

...ik een super mannetje op de wereld heb gezet en waren wij beide voor door het vuur gaan...

Liefs Lientje

Jaja heel goed! Op camping recreatiewerk heb ik ook gedaan in Frankrijk, helemaal geweldig!

Maar de bedoeling is dat je schrijft waar je trots op bent wat je vandaag heb gedaan, gezegd of gelaten!
Heel moeilijk, vind ik. Zit echt ff te denken voor ik iets weet!
Weet je nog iets?

Terug
Bovenaan