Trots!

Ik wilde even delen dat ik zo trots ben op mijn mannetje! Hij slaapt nu al 3 weken door, waarvan 3 nachten van 19.00 tot 7.00!
Een paar dagen voordat ik weer begon met werken sliep Chris door vanaf 23.15 (23.00 laatste fles). Alsof hij wist dat ik wat meer slaap nodig had, haha. Maar we moesten hem wel steeds wakker maken voor die fles van 23.00 uur, en dan dronk hij maar +/- 70cc. Dus sinds 3 nachten doen we dat niet meer en hebben we in zijn fles van 19.00 uur 2 scheppen rijstebloem gedaan en meneer slaapt als een roosje door tot de volgende voeding. En als hij dan 's ochtends wakker wordt gaat hij echt niet huilen, zo lief :)

Ben benieuwd of jullie kindjes ook al doorslapen en hoe oud ze toen waren.
Chris was toen 13 weken.

Groetjes!
Daf

Hier nog een mama van een Chris...haha
Wannner is jou Chris geboren?
Chris hier slaapt helaas nog niet door.
Hij krijgt 5 flessen van 180 met 6 scheppen.
half 8, half 12, half 4 en half 8.
Na half 8 slaapt hij en komt hij ergens tussen 12 en 4 ;s nachts voor zijn 5e voeding.
Wakker maken voor een fles om 23 uur heeft geen zin want dan komt hij alsnog om 4 uur.
Dus nog even geduld hier.
Sven(de oudste) sliep door met 8 weken dus is even wennen hier....

grtjes!
Kirsten

Lotte slaapt door sinds ze een week of 8 is. Ze slaapt dan na haar laatste voeding van ongeveer 21:30 door tot de volgende ochtend. In het weekend is dat tot ongeveer 8:30 uur. Heerlijk!! Nu alleen de avonden nog.
Ze is hiermee wel de snelste van de drie, de eerste sliep door met een week of 9, de tweede met een week of 11 en Lotte dus met 8 weken.

Mijn Chris is op 14 dec. geboren. En jouw Chris?
Hij krijgt hier ook flessen van 180 + 6.
Om 7 uur, 11 uur, 15 uur en om 19 uur weer na zijn badje. En sinds gisteren ook met een groentehapje begonnen maar dat vindt hij nog niet echt lekker haha.
Jouw Chris zal vanzelf inderdaad wel een keer gaan doorslapen, geduld is een schone zaak maar kan wel vermoeiend zijn!

Groetjes!

mare krijgt ook nog maar 4 flessen en slaapt dan vanaf 8 uur. ze krijgt om 6 uur een prakkie groente en dan slaapt ze een uurtje, dan even wassen omkleden e.d. nog even knuffelen spelen en dan pap en slapen.

van 7 tot 7? Echt lekker! Dan krijgt hij overdag wel genoeg binnen.

Hanna is nog niet zoveer die drinkt nog 6 keer 100cc op een dag, das niet genoeg voor zulke lange nachten dus nog even 3 weekjes wachten tot ze rijstebloem en hapjes mag.

Pepijn krijgt laatste fles tussen 19.00-20.00u en dan slaapt hij door tot volgende morgen 7-8u.
Dat doet hij al sinds hij 5 weken oud is. Hij begon toen met doorslapen vanaf 23u en is toen snel terug gegaan naar 4 flessen en laatste om 20.00u.

Inmiddels wilt hij weer 5 flessen, maar komen we ook rond 19.00u uit. Heerlijk hoor dat doorslapen!

Fijn dat Chris begon voordat je moest werken hihi.

Liefs

nou 22:00 uur de laatste (hopen we iedere keer) en dan nog 1 of 2 keer in de nacht. En om 5:30 is hij echt klaar wakker....en krijgt hij weer te drinken.
Zijn zus sliep in de kraamweek al door. die moesten we echt wakker maken.

Terug
Bovenaan