Trots!

Paddy slaapt sinds hij 11 weken is door van 20 tot 7 uur. Heerlijk inderdaad. Alleen nu hij enorm verkouden is heeft hij zaterdag nacht een flesje gehad om 4 uur. Daarna ging hij ook meteen weer slapen.

sjonge, wat een slaapkopjes! Hier gaat het ook wel goed, al een paar weken. Luke is nu 13 weken en krijgt rond 2230 uur zijn laatste voeding (200 ml gekolfd in een fles). Deze drinkt hij slapend leeg. Dan slaapt hij meestal tot een uur of 6. Hij zit op 5 voedingen, waarvan 1x kunstvoeding. Ik durf die laatste voeding nog niet zo goed weg te laten, want meestal komt hij dan weer rond een uur of 3-4.

@noris, die laatste fles kan je ook steeds half uur eerder geven. Is overdag ff puzzelen, maar zo kan je hem laten wennen aan iets langer doorslapen. Dus paar dagen 22.00u en als dat goed gaat weer half uur eerder. Zowel mn dochter als Pepijn kregen binnen 2 weken hun laatste fles van 22.30u naar 20.00u.

Overigens hebben we geluk, want doorslapen hoeft pas met 9 maanden las ik.

Pepijn sliep vanaf dag 1 al door, maar we moesten hem wakker maken voor nachtvoeding. Daar zijn we op eigen houtje mee gestopt en zo was hij snel weer van nachtvoeding af.

Grappig zeg, mijn Chris is ook van 14 december...haha
Wij hebben afgelopen 3 nachten rijstebloem geprobeerd maar dat helpt niet om langer door te slapen helaas....
Woensdag weer naar het CB en dan even vragen of hij misschien een groetere fles mag om half 8??
grtjes!!!

Langere nachten grotere flessen lijkt me. Als je maar niet over de liter per 24 uur heen gaat mag je best schuiven lijkt me.
Met borstvoeding wordt ook alles aangepast op de behoeften van je kindje. Ik heb 's avonds meer voeding dan 's ochtends omdat Hanna dan meer drinkt.

Terug
Bovenaan