Trots!

Hoe is met jullie en jullie kleintjes? Is het ook zo druk? Al een goed ritme gevonden na het verlof etc?

Onze uk gaat sinds maandag naar de creche. Ze lijkt het leuk te vinden. Het is wel even wennen. Gisteren was ik dan ook te laat. Gelukkig was daar begrip voor.

Onze kleine meid draait sinds dit weekend van haar buik naar haar rug en andersom! Het gaat nogal moeizaam, maar ze is een kanjer. Morgen weer cb, kunnen we meten en wegen. Ik ben benieuwd. Ze zit nu in maat 68, maar de zeeman rompers van die maat zijn alweer te kort aan het worden bij de armen. Zeeman valt vaak hier kleiner uit, dus misschien valt het mee. Anders zijn we in een maand tijd weer een maatje verder. ik ben zo trots dat ze het zo goed doet. We hebben echt geluk met zo'n gezonde vrolijke meid.

Hoe doen jullie kleintjes het?
 
Groot gelijk hoor. Koen draait ook al een maandje heen en weer, maar die is van 25 mei. Dus iets ouder. Hij denkt nu dat het nodig is om te gaan zitten. Er wordt hard aan de buikspiertjes gewerkt haha. Hij zit sinds 3 weken in maatje 74. Het is allemaal wel wijd, maar hij heeft het voor zijn lengte echt nodig.
 
Isabella vind het wel leuk om op haar buik te liggen, maar draait nog niet uit zichzelf om.
Wel is ze volop aan het babbelen, gillen en speeksel spugen hahaha. Ze vindt alles geweldig, en wil dan ook niets missen.

Net weer bij het CB geweest en ze weegt nu 6,6 kilo en is 64,5 cm lang. Verwacht dat ze over 3 a 4 weken in maat 68 zal zitten. Oh ja, ze is trouwens van 30 juni.

Ze ligt nog steeds ingebakerd in bed, maar zullen komende week beginnen met afbouwen.
 
Gewoon lekker opscheppen hoor Jippi, het is toch fijn dat het zo lekker gaat! Hier gaat ook alles goed...

Joep ontwikkeld zich naar behoren en het werken gaat ook prima, ik werk 2 om 3 dagen per week en dat bevalt me voorlopig goed! Het enige "nadeel" is dat Joep op het moment vrij onrustig slaapt, nu was hij overdag al niet zo'n geweldige slaper, maar de avonden en nachten zijn deze week ook al aan de beurt geweest. Gistavond lag hij bijv. 1,5 uur te stuiteren in zijn bedje voordat hij eindelijk in slaap viel, hij was heel erg hyper, terwijl we niks anders of geks hadden gedaan die dag... het zou aan de bijwerkingen van zijn medicijnen kunnen liggen. Dit zijn bloeddruk (en dus ook hartslag) verlagende medicijnen, die toevallig ook helpen bij hemangiomen/aardbeienvlekken. Deze worden alleen maar voorgeschreven wanneer het "medisch" noodzakelijk is dat de aardbeienvlek minder wordt/weg trekt. Hij slikt dit nu een week en het lijkt al wel minder te worden, al had ik liever geen medicijn gebruikt op zo'n jonge leeftijd. Maar soms is het niet anders...

Vandaag gaat hij uit logeren, dit is de 2e poging... de vorige keer is mislukt ;-) toen hebben we hem na twee uur krijsen weer mee terug naar huis genomen haha, dat gaan we dit keer hopelijk niet doen. Kijken wat mijn moederhart aankan! Maar een keertje uit met manlief is ook wel fijn.

Verder groeit hij goed, hij is aanstaande dinsdag alweer 5 maanden. Hij krijgt nog steeds 6 flessen, maar ik wil binnenkort gaan starten met groente en fruit en dan de laatste fles van 23:00 uur eraf gaan doen.

Wat kun je veel beppen he over die kleintjes ;-)

Genietse dames van jullie lieve kleine wondertjes!

Lfs,
Juutepetuutje
 
Terug
Bovenaan